за ,

Нови идеи за погонот на струја

Специјалистот Schaeffler го претстави развојното возило со погон на струја E-Wheel Drive vor. Возилото е базирано на Ford Fiesta и се движи со моќта на двата електромотора што се вградени во задните тркала. Целиот погонски агрегат, односно електромоторот, електрониката и контролерот, сопирачките и ладењето, е сместен во самиот бандаж.

Градба на мотор во бандаж: 1. Електроника 2. Статор 3. Ротор 4. Лежиште на тркало 5. Сопирачка
Градба на мотор во бандаж: 1. Електроника 2. Статор 3. Ротор 4. Лежиште на тркало 5. Сопирачка

Секој електромотор има моќност од 40 киловати, односно трајна моќност од 33 киловати, што вкупно дава 66 киловати, односно 90 КС. Импресивен е вртежниот момент од 700 њутнметри. Со вкупна тежина на погонот и тркалото од 53 килограми, решението на Schaeffler е за 45 килограми потешко од конвенционални тркала со сопирачки и со лежиштата. Волуменот на интегрираниот погон од 16 литри е доволно компактен да се смести во бандаж од 16 инчи.

Напишано од Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.

Гумите при купување да не се постари од 3 години

Еден ќе утне и сите ќе трпат