Небаре стандардните изведби на крстосувачот со сребрена ѕвезда се немоќни, па веднаш по генерациското деби следува и моќникот S63 AMG со осумцилиндарец со двојно турбонатполнење.
Најсилната лимузина во луксузниот сегмент доаѓа од Mercedes и тоа не е нешто ново. Со 5,5 литарски осумцилиндарец со 585 КС и 900 њутнметри, новиот Mercedes S63 AMG комбинира врвни перформанси, лесна конструкција и штедлив погон. Ако тоа воопшто е важно, според фабрика, овој моќник во просек троши опколу 10 литри на сто километри. Тоа што е поважно за демонстрирање на моќта: 4,0 до 4,4 секунди до сто, зависно од верзијата.
Во споредба со претходникот, тежината е пониска за 100 килограми. Слабеењето е постигнато со заштеда во сите можни подрачја, меѓу другото во кованите бандажи, во литиум јонскиот акумулатор, како и во олеснетиот, но и натаму моќен систем за сопирање. Целата каросерија, вклучувајќи го покривот, изработена е од алуминиум. Инженерите сепак се горди на штедливоста на моторот и наведуваат дека потрошувачката е смалена за 0,4 литри, иако моќноста се зголеми за 41 КС. Според Mercedes, осумцилиндарецот со ознака M 157 е најекономичен мотор во неговата класа на моќност.
Спортскиот издув има посебни заклопки во издувните лонци. Во секојдневни услови на возење, овие заклопки се отвораат побавно, со цел звукот да не отстапува од нормите. Но, кога менувачот ќе се најде во спортски или мануелен модус, заклопките се отвораат побрзо и поцелосно, со што се ослободува пејачкиот талент на моќната лимузина.
S63 AMG е прв големосериски автомобил со литиум јонски акумулатор, со капацитет од 78 амперчасови и со тежина пониска за 20 килограми од стандардните акумулатори
Менувачот AMG Speedshift MCT вообичаено нуди три програми, штедлива, спортска и мануелна. Во првата програма моторот се гасне на семафор, менувачот префрлува рано и помеко, поаѓањето најчесто е во вториот степен. Во вторите два степена соодветно се заострува реакцијата на моторот и се деактивира системот старт-стоп.
Опција е погонот на сите тркала 4Matic, кој го распределува вртежниот момент во сооднос до 33 проценти напред и 67 проценти назад. Со оваа распределба се постигнува подобра динамика во свијоци и подобро забрзување, и секако, се овозможува подобрена тракција при отежнати услови на возење.
S63 AMG 4Matic користи спортско подвозје AMG Ride-Control, во комбинција со пневматска амортизација со приспособлива програма ADS Plus. Новитет е тоа што повратните и потисните одови на амортизерите се дотеруваат независно едно од друго, со што се подобрува реакцијата и приспособувањето на условите на возење. И тука има копче за избор на спортска или комфорна програма
Стандардниот S63 AMG со погон назад има спортско подвозје со Magic Body Control, односно камера ги следи нерамнините на патот и предвреме ја подготвува амортизацијата да реагира соодветно. Класата Ѕ е единствениот автомобил со оваа способност
Со електромеханичкото параметарско управување со променлив пренос се подобруваат управливоста и агилноста, а во исто време се задржува држењето правец при висока брзина. Во спортската програма дополнително се стегнува управувањето. Во комбинација со моќта на моторот одат и моќни сопирачки, олеснети и со композитна конструкција. Со доплата за прв пат се достапни и керамички сопирачки, полесни за 20 проценти, што меѓу другото влијае и врз работата на подвозјето.
Премиерата на моделот е во септември на салонот во Франкфурт, а веднаш потоа стартува и продажбата. Цените во Германија се 149.881 евро за S63 AMG и 152.618 за S63 AMG 4Matic со продолжена каросерија.