за ,

Електричниот Land Rover Defender вози за 2 фунти дневно

Британскиот специјалист за теренци тестира верзија на непокорливиот Defender со погон на струја. Возилото моментно е ангажирано како влеча за четири патнички вагони.

Како марка што е изразната во природата, Land Rover возвраќа со грижа за нејзино зачувување. Британците веќе ги префрлија новите генерации на моделите Range Rover и Range Rover Sport на лесна алуминиумска платформа, во тек е развој на хибридни модели. Електричниот Defender е подвижна лабораторија за развој на нови идеи и за тестирање на погонот на струја во секојдневни услови. Шест примероци од него ќе се испорачаат на разни организации.

Еден примерок е ангажиран во проектот Идн, каде што влече четири вагони за 60 патници по нагорнини до 6 проценти до легендарните куполи во хексагонална форма. Возилото се користи секојдневно, а полнењето на батериите преку ноќ чини само две фунти.

Електричниот Defender ги поседува сите квалитети и перформанси што се препознатлив белег на Land Rover. Тој има погон на сите тркала, проодност по сите терени и постигнува крајна брзина од 112 километри на час. Батериите се полнат кога возилото се спушта по надолнина и на тој начин се повраќаат до 80 проценти од енергијата. При секое спуштање до проектот Идн, до 30 киловати се враќаат во батериите. Досегот изнесува 80 километри, што значи дека на крајот на осумчасовното работно време останува резерва во батериите за уште 20 километри. Батериите се полнат за 10 часови.

Напишано од Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.

Брисел одобри 600 милиони евра за PSA Peugeot Citroen

Lexus ги има најдобрите автомобили и дилери според Британците