Цената на возилото не е единственото што решава дали некој автомобил е евтин или скап. Клубот ADAC ги зеде во предвид потрошувачката, осигурувањето и сервисирањето за да ги одреди најевтините автомобили во сите класи.
Поевтино од Seat Mii со погон на метан не вози ниту еден друг автомобил. Шпанскиот брат на Volkswagen Up е најевтиниот автомобил според пресметката на трошоците од страна на клубот ADAC. Еден километар возење со Mii чини 27,3 центи, односно нешто помалку од 17 денари. Покрај оперативните трошоци и амортизацијата, во предвид се земени и осигурувањето и трошоците за сервисирање. На второто и третото место во класата на најмалечките се рангирани конструкцискиот близнак Skoda Citigo и Kia Picanto со погон на автогас.
Во повисоката класа не се вози многу поскапо. Шампион во штедливост во класата на градските автомобили е Mitsubishi Space Star 1.0 со 28,7 центи за километар (17,6 денари), пред Dacia Sandero во верзијата LPG и Kia Rio со дизелскиот мотор од 1,1 литар. Меѓу компактите е најевтина Dacia Logan MCV 16V 75 Essential со 30,7 центи (18,8 денари). Двете следни места исто така и припаѓаат на романската ќерка на Renault, со моделите Dacia Dokker и Dacia Lodgy.

Автомобилскиот живот е значително поскап од средната класа па нагоре. Најевтино е со Skoda Octavia 1.2 TSI која за секој километар бара по 40,2 центи (24,6 денари), а потоа следат Nissan Qashqai и Kia Sportage. Од чешката марка нема поевтино и една класа погоре, каде што врвното место за штедливоста и припаѓа на Skoda Superb Combi 1.6 TDI Greentec Active, со 49,5 центи (30,3 денари). Следните две места им припаѓаат на Mitsubishi Outlander и Ssangyong Rodius.
Трошоците се удвојуваат во високата класа. Тој што сака да штеди кај престижните модели е најдобро да избере Audi Q7 3.0 TDI Quattro Tiptronic. Еден километар со големиот спортски теренец чини 95 центи, односно 58,2 денари. Малку е поскапо со дизелската верзија на Porsche Cayenne, додека класата R на Mercedes е на третото место.
Како основа за пресметката на ADAC се предвидува период на поседување на возилото од четири години и 15.000 километри годишно.