за

Стаклената мануфактура започна со производство на Volkswagen ID.3

Сериското производството на електричниот Volkswagen ID.3 денес започна и во најпрестижната фабрика на концернот, во Стаклената мануфактура во Дрезден.

Стаклената мануфактура започна со производство на Volkswagen ID.3

Фабриката во Дрезден, што во времето на најголемиот подем на концернот под Фердинанд Пих беше изградена како најпрестижен погон, не само во рамките на Volkswagen, денес започна со сериско производство на електричниот автомобил Volkswagen ID.3.

Дрезден е втората локација на којашто концернот Volkswagen го произведува својот електричен компакт ID.3. Денес во Стаклената мануфактура, подигната во времето на луксузниот Phaeton, стартуваше сериското производство на „електричниот голф“. Главниот град на германската покраина Саксонија се придружува на Цвикау, каде што прво започна производсвото на ID.3. Во почетокот во Стаклената мануфактура ќе се монтира само мала серија примероци од моделот.

Производствената линија во фабриката во Дрезден претрпе големи преправки од почетокот на годината, со цел таа да се приспособи за производство на возила што се базираат врз модуларната платформа за електрични возила MEB на концернот Volkswagen. Во Дрезден досега се изработуваше e-Golf, последниот примерок од електричниот компакт излезе оттука во декември лани.

Volkswagen целосно ја префрли својата стратегија на електричниот погон и до 2024 година ќе вложи 33 милијарди евра во електромобилноста. Во ноември 2019 година, во Цвикау започна производството на ID.3, а во меѓувреме започна и производството на СУВ-моделот на струја ID.4, кој исто така ја користи платформата MEB.

>>> Произведен последниот електричен Golf, доаѓа ID.3 само на струја

Напишано од Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

По ланскиот победнички поход во класата, малечкиот СУВ-модел Suzuki Ignis Hybrid годинава освои награда за „Best Buy“ во изборот на британскиот магазин What Car за 2021 година. Откако мина темелни тестирања и оценувања од страна на уредничкиот тим на магазинот, Ignis беше прогласен за модел што нуди најдобра противвредност во класата на малечки СУВ-модели. Како и сите модели во понудата на јапонскиот прозиводител, во Suzuki Ignis работи благ хибриден погон, со стартер-генератор и мала батерија под совозачкото седиште. Со 1,2-литарскиот 1.2 Dualjet хибриден погон и со погон напред, Ignis освои награда од магазинот и во рамките на изборот за најштедливи автомобили, што WhatCar го води под името „True Mpg“. Малечкиот СУВ беше најштедливиот модел тестиран од тимот. Со тоа уште еднаш се покажа веродостојноста на прогласувањето на Suzuki Ignis за победник во „True Mpg“ во 2019 година и лани. Читателите на What Car? Практикуваат да се консултираат со тимот на магазинот околу изборот на автомобил, и во случај кога се бара нешто мало, достапно и со ниски трошоци за одржување, што е воедно и лесно за возење, Ignis се наоѓа високо на листата на препораки од британскиот тим. Дополнително постои и можност да се избере варијанта со автоматски погон на сите тркала Allgrip . Уедникот на What Car, Стив Хантингфорд, коментира околу изборот: „Доколку сакате седење на повисоко во автомобил со мали димензии што е погоден за низ град, по достапна цена, речиси и нема подобар избор од Ignis. Автомобилот убедува и откако ќе се излезе од градот, бидејќи тој е наштедливиот автомобил што сме го тестирале на споредни патишта и автопати, постигнувајќи соодветно 3,77 L/100 km и 5,29 L/100 km на нашите реални True MPG тестови

Suzuki Ignis со нови награди од WhatCar: Највреден за парите и најштедлив

Мак Аутостар најдобар дистрибутер за Mitsubishi во Европа

Мак Аутостар најдобар дистрибутер за Mitsubishi во Европа