за

Volkswagen Golf R · Моќноста му е во новиот погон на сите тркала

Volkswagen ја комплетираше спортската понуда во гамата на Golf. Податокот за моќноста на Golf R од 320 КС повеќе не соборува толку од нозе, вистинската моќност е во погонот на сите тркала.

Volkswagen Golf R Mk8

Гамата на Volkswagen Golf 8 е комплетна со пристигањето на Golf R. Дволитарецот со 320 КС не завлегува во екстреми, но тоа не значи дека техничарите го запоставиле напредокот кај спортскиот модел. Тој е во новиот погон на сите тркала кој дозволува и дрифт, а со посебен пакет се поместува и ограничувањето на крајната брзина на 270 km/h.

Срцето на Volkswagen Golf R е дволитарскиот турбо-бензинец од типот ЕА888, во меѓувреме неговиот четврти еволутивен степен. Моќноста од 320 КС и вррежниот момент од 420 њутнметри се идентични со вредностите што моторот ги постигнува во Arteon R. Во споредба со претходникот, тоа се 10 или 20 КС повеќе, односно има екстра 20 њутнметри. Истиот мотор во Audi S3 располага со 310 КС.

Со менувач со двојна спојка и со погон на сите тркала, Golf R спринтува до темпо сто за 4,7 секунди. Со доплата за пакет R Performance се добива поместување на брзинскиот лимит од 250 на 270 километри на час. Тоа прави новиот R да биде најбрз сериски модел во историјата на Golf. Титулата досега му припаѓаше на Golf 7 GTI Clubsport S со неговите 265 km/h.

Во пакетот за екстра перформанси е содржан и поголем заден спојлер, тркала од 19 инчи и два дополнителни режими за возење, Special и Drift. При избор на вториот режим, менувачот DSG работи во мануелен модус и не дозволува да се префрли во повисок степен. Верзијата на Golf R за пазарот во САД стандардно ќе се испорачува со мануелен шестстепен менувач. Оваа опција засега не се планира за Европа. Претходно се шпекулираше дека моќноста ќе изнесува 333 КС. Можно е дека Волфсбург ќе реагира со додавање на полута варијанта, слично како со GTI Clubsport.

New item by Automedia MK / Google Photos

Благодарение на новиот преносник на задната оска, погонот 4Motion може да го распределува вртежниот момент флексибилно меѓу предната и задната оска, но и меѓу двете тркала на задната оска. На едно тркало може да се пренесат дури до 100 проценти. Покрај блокадата на диференцијалот и стандардното приспособливо подвозје DCC, дел од системот за контрола на возната динамика во новиот Golf R е и самиот погон на сите тркала.

Контролата на возната динамика сега го вклучува и погонот на сите тркала

Новиот систем за контрола на возната динамика става крај на подуправувањето и обезбедува врвна тракција, поголема стабилност во свијоци и повисока прецизност. Системот – без погонот на сите тркала, секако – функционира и во GTI Clubsport.

Возачот може да избира три профили за возење. Со изборот на Race се онеспособува т.н. функција на едрење, се заострува звукот на издувот и сите системи се подготвени за напад. Посебниот профил Special е наменет за Нирбургринг и исто така е познат од GTI Clubsport. Волфсбург ветува предност на новиот модел од 17 секунди во споредба со претходникот, на Нордшлајфе, на 20-километарскиот курс на Нирбургринг.

New item by Automedia MK / Google Photos

Комплетна новина е модусот дрифт. Контролата на стабилноста се префрлува во спортски режим, а погонот на сите тркала ја распределува моќноста за свијоците да се совладуваат косо, слично како што тоа го овозможуваат Ford Focus RS и Mercedes-AMG A 45 S.

Вложено е многу труд во намалувањето на тежината во сите подрачја

Golf R стандардно поседува активна амортизација DCC, што каросеријата ја спушта за 20 mm во споредба со обичниот модел. Пружините и стабилизаторите се покрути за десет проценти, а предните тркала имаат поголем негативен отклон. Предната помошна рамка од алуминиум е покрута и ја олеснува предната оска за три килограми. Предните сопирачки дискови од 357 mm исто така се олеснети, по 600 грами. За тркачка патека, од фабрика се испорачуваат и полу-слик гуми од 19 инчи.

Предниот браник е сличен со Clubsport, маската е специфична за R и има хоризонтални ламели. Предните диодни светла ги спојува светлечка лента со сина украсна лајсна и лого R. Отстрана се забележуваат нови прагови и тркала со дизајн посебен за моделот. Стандард се 18 инчи, опција е 19 инчи.

Логото R назад е поставено средишно. Стилот на опашот го одредуваат црниот дифузор и четирите издувни цевки. Со доплата се вградува издув од Akrapovic, од титаниумска легура и со преклопник за звук. Тој е седум килограми полесен, но и чини 4.000 евра.

Првите примероци ќе бидат испорачани веќе кон крајот на месецов. По класичната каросериска изведба со пет врати, наскоро ќе следи и комби Variant.

>>> VW Golf GTI Clubsport со копче за Нирбургринг

Volkswagen Golf GTI Clubsport 8

Напишано од Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Зошто се јавија сомнежи околу рекордните 533 kmh на Tuatara

Зошто се јавија сомнежи околу рекордните 533 km/h на Tuatara?

kia stonic супертест ауто билд 100000 километри

Каква е Kia Stonic по супертестот од 100.000 km на Ауто Билд?