Јапонскиот производител и светски број еден пријави рекордна продажба за минатиот месец, благодарение на попуштањето на долготрајниот кусок во снабдувањето со компоненти, што беше предизвикан од пандемијата.
Втор месец во низа расте и производството во фабриките на Toyota ширум светот. Вкупно се продадени 773.271 возила на светскиот пазар во февруари, што претставува зголемување од 10 проценти со истиот месец во 2022 година. Голем удел во тоа има и одличниот раст во продажбата на домашниот пазар, каде што во вториот месец од годината беа испорачани 53 проценти повеќе возила отколку лани. Бројките од продажбата пред една година беа посебно ниски, како последица од кусокот од микрочипови.
Од своите модели под знакот на Toyota, јапонскиот производител во февруари произвел за 2 проценти повеќе возила отколку лани, односно вкупно 755.839 возила. Тоа е над планираната цел да се произведат 750.000 возила во месецот. Февруарскиот раст се надоврзува на јануарскиот биланс, кога производството напредуваше 8,8 проценти.
Домашното производство бележи солидно закрепнување, со раст од 11 проценти во февруари, по 30-те проценти зголемување во јануари.
Toyota предупредува дека недостигот од компоненти и натаму ќе биде проблем. За време на пандемијата, компанијата владееше со испораките од добавувачите подобро од повеќето производители на автомобили, но и покрај тоа мораше повеќепати да ја поместува планираната цел за производството во минатата година.
Toyota Motor said its global sales for February rose 10.3% from a year ago to 773,271 units, a record high for the month, as domestic sales rebounded on the back of easing semiconductor shortages. https://t.co/aq7yRVI4Oh
— The Japan Times (@japantimes) March 30, 2023
Февруарскиот рекорд го поткрепува водството на јапонскиот производител во продажбата на возила со мотор со внатрешно согорување, вклучувајќи ги секако хибридите коишто само добија уште повеќе на залет, додека светот се подготвува за целосно преоѓање на електричен погон.
Остануваат уште само неколку денови, кога досегашниот шеф на Lexus, Коџи Сато, на 1-ви април ќе ја преземе новата должност на извршен директор на целиот концерн Toyota. Негова задача е сигурно да управува со компанијата кон ерата на електричниот погон и на обновливата енергија.
Со февруарската продажба, Toyota ја исполни целта за 10,4 милиони возила во фискалната година што завршува на 31-ви март.