за

Toyota неприкосовено до нови титули во светското рели

Возачката и конструкторската титула во светското првенство во рели му припаднаа на тимот на Toyota.

Себастиен Ожие и Жулијен Инграсија ја освоија титулата на последната трка во Монца. Тимските колеги Еванс и Мартин по возбудлива борба се второпласирани. Со девет победи, сезоната мина во знак на Toyota.

Двојна победа на Toyota Gazoo Racing во светското првентво во рели (WRC). Ожие и Инграсија во борбата за титулата се соочија со своите тимски колеги Елфин Еванс и Скот Мартин. Рели-викендот мина целосно во знак на епската борба меѓу двата екипажи на Toyota. Водството се менуваше дури шестпати. Во последниот ден, кога се возеа предизвикувачки етапи околу Монца, тие стартуваа со временска разлика од половина секунда. Возбудата продолжи откако на утринската етапа, Ожие-Инграсија и Еванс-Мартин извозеа наполно исто време. Победникот беше решен, откако Еванс имаше дефект на претпоследната етапа. Ожие требаше да извози барем трети, за да ја освои шампионската титула.

Тоа беше петта победа за Ожие и Инграсија годинава, по Монте Карло, Хрватска, Сардинија и Кенија, воедно и нивна 54-та заедничка победа во WRC. Вистинско крунисување на кариерата: Ожие в година ќе вози за Toyota Gazoo Racing само на неколку настани, вклучувајќи и можен настап на 24 часа Леман, додека Инграсија целосно се повлекува од мотоспортот.

Еванс и Мартин вистински го заокружија триумфот, со петтата двојна победа на Toyota сезонава. По победите во Португалија и Финска, тие вторпат во низа се вицешампиони во светското рели.

New item by Automedia MK / Google Photos

Важен придонес за титулата во конструктори дадоа и Кале Рованпера и совозачот Јоне Халтунен, кои во Грција ја постигнаа првата победа во својата кариера. Во Монца, тие го имаа деветтото најдобро време, обезбедувајќи ја титулата на Toyota.

Ова е петта конструкторска титула за Toyota во WRC. Во вечната листа на победници, Toyota го дели третото место. Ова е воедно втора сезона за јапонската марка, откако се вратија во релито во 2017 година, со Yaris WRC.

Во идната сезона ќе се вози и сосем нов автомобил. Основата, секако, ќе биде GR Yaris.

>>> Ако е Toyota GR, единствено е: Купето GR 86 подготвено за старт

 

Напишано од Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Ferrari има уште една Icona, во чест на трикратниот триумф во Дајтона

Поштата во Русија доаѓа со електрична GAZelle