Европскиот огранок на Toyota во првите три квартали од 2020 година продал 715.081 возила од марките Toyota и Lexus. Продажбата на јапонскиот концерн во корона-кризата се одвива подобро од просекот на целиот европски пазар, кој до септември забележа пад за 25 проценти во споредба со истиот период лани. Уделот на двете марки сега изнесува 6,1 проценти.
Хибридниот погон се покажа како победник во корона-кризата, заедно со возилата со елеткричен погон. Повеќе од половината од вкупната продажба (52%) отпаѓа на модели со комбинација од бензински мотор и електромотор, со вкупно 372.893 возила. Во Западна Европа, уделот на моделите со две срца достигна 63%, додека кај Lexus, само едно од сто продадени возила во регионот користи само бензински мотор.
Од марката Toyota во периодот од јануари до септември се продадени 664.157 возила на целиот европски пазар, од кои 340.226 имаат хибриден погон. Lexus на овие бројки додава уште 50.924 примероци, од кои 32.667 се хибриди.
Во третиот квартал, Toyota Motor Europe дури постигна зголемување за 11,5 проценти во споредба со истото тромесечје лани. За тоа во голем дел е заслужен новиот Toyota Yaris. За градскиот автомобил, што во својата четврта генерација ја користи платформата TNGA (Toyota New Global Architecture), во септември пристигнале повеќе нарачки отколку за кој било друг модел на Toyota за еден месец.
Откако во мај продолживме со производството, зголемена е продажната динамика на Toyota и Lexus. На големиот интерес за целата моделска понуда доаѓа и дополнителнен поттик од почетокот на продажбата на новиот Yaris
Мет Харисон, извршен заменик директор на Toyota Motor Europe
Како резултат од добрата продажба, европските менаџери ги зголемија предвидувањата за годинава, на 975.000 возила. За предвидувањето да се реализира, потребно е да се задржи добрата продажна динамика и во последниот квартал од годината.