Вториот најголем автомобилски концерн во Европа, Stellantis, потпиша необврзувачко писмо на разбирање со германскиот производител на чипови Infineon, за повеќегодишно снабдување со силициум-карбидни полупроводници.
Infineon ќе резервира место во своите производствени капацитети и ќе ги испорачува полупроводниците директно до добавувачите на Stellantis, во втората половина од деценијава. Од германската компанија соопштуваат дека станува збор за зделка во вредност од преку 1 милијарда евра. Чиповите главно ќе бидат наменети за електричните возила за марките на концернот Stellantis.
Од почетокот на следната деценија, марките на Stellantis ќе нудат единствено електрични возила на европските пазари. Peugeot, Citroen, Opel, Fiat, Alfa Romeo, ќе станат целосно електрични марки пет години пред крајниот рок што го зацрта ЕУ, според којшто по 2035 година повеќе нема да се регистрираат нови автомобили со мотор со внатрешно согорување во рамките на Унијата.
Недостигот од чипови во последните неколку години ги присили автомобилските концерни да го скусат производството на автомобили.
Exciting News: We plan to invest € ~5bn in a new #factory in Dresden, Germany (subject to adequate public funding) 🏭. And we finished FY22 with record results in revenue (> € 14.2bn) & Segment Result Margin (23.8%), More: https://t.co/bUO1x0fc4a #SocialDAX #IFXResults pic.twitter.com/dcJ4BbZgqB
— Infineon (@Infineon) November 14, 2022
Првиот човек на концернот Stellantis, Португалецот Карлос Таварес, во минатиот месец изјави за францускиот дневник „Ле Паризјен“, дека очекува недостигот од полупроводници да трае до завршетокот на следната година.
Електро-шампионот Fiat Nuova 500 ќе се продаваше уште подобро – да имаше чипови