за

Opel ја зголемува продажбата на лесни комерцијални возила низ Европа

Opel значително ја зголеми продажбата на своите лесни комерцијални возила низ Европа во првите 11 месеци од 2021 година.

Во споредба со периодот од јануари до ноември минатата година, продажбата порасна за 12,1 % на околу 100.000 единици. Резултатите кај големите пазари како што се Германија (+ 9,0 %), Обединетото Кралство (+8,1 %), Франција (+25,2 %) и Шпанија (+6,0 %) значително придонесоа за овој развој.

Растот на продажбата на електричниот Vivaro-e од Opel и британскиот бренд Vauxhall помеѓу јануари и октомври е особено задоволителен. Во Европа, Vivaro-e води во сегментот D со удел од 21 %.

Во севкупното рангирање на сите електрифицирани комерцијални возила, комерцијалното возило со средна големина е на убедливо трето место – што се должи на високите продажни бројки во Обединетото Кралство.

Таму, Vivaro-e има пазарен удел од речиси 50 % во сегментот. Во Германија, Opel Vivaro-e го достигна трето место на топ-листата. Побарувачката за единствениот неодамна претставен Combo-e е веќе подеднакво добра.

„Нашите лесни комерцијални возила се одржуваат многу успешно на пазарот и во никој случај не го исцрпиле својот целосен потенцијал“, рече извршниот директор на Opel, Уве Хохгешурц. „Сега кога сите наши LCV – Opel Combo-e, Vivaro-e и Movano-e – се достапни за транспорт и без емисии, со што ќе генерираме дополнителен поттик.”

Лесните комерцијални возила на Opel се високо ценети од клиентите и медиумите. На пример, Opel Combo (2019) и Opel Vivaro-e (2021) беа прогласени за „комерцијално возило на годината“ од меѓународно жири составено од експерти.

Друг голем обожавател на електричните комерцијални возила од Риселсхајм е планинарската легенда Рајнхолд Меснер, кој ги користи Opel Zafira-e Life и Opel Vivaro-e за редовни патувања без издувни гасови и испораки до неговите планински музеи.

Корисниците на гамата во моментов се особено заинтересирани за нула емисиите кај Vivaro-e. Британскиот бренд на Opel, Vauxhall, веќе има потпишано договори за 3.000 возила на електричниот Vivaro-e со British Gas и за дополнителни 655 возила за услужната компанија Mitie. Во Германија, регистрациите на Combo се зголемија за 27 % во споредба со истиот период минатата година, што е најголем раст во гамата на Opel LCV.

Покрај компактното комерцијално возило Combo и комерцијалното возило со средна големина Vivaro, Opel го нуди и големото комерцијално возило Movano како и електричното Movano-e – како и кај сите електрифицирани комерцијални возила на Opel, со целосна функционалност и со иста зафатнина на просторот товар во споредба со конвенционалните верзии.

>>> На авантуристот Меснер му се допаѓа електричното комбе на Opel

Напишано од Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.

Седмата генерација на пикапот Great Wall Steed во продажба во Македонија

Како Toyota дојде до пресвртницата со 16-те електрични возила