за

Opel започнува кампања за Crossland, со новото лице на брендот

Opel Crossland го носи новото „лице“ на брендот, коешто беше претставенo премиерно кај новата Opel Mokka.

Визуелниот потпис што го создаваат маската и предните светла се нарекува Opel Vizor и претставува нов знак на препознавање на марката. Crossland прв го донесува новото лице на Opel на македонскиот пазар.

Новата кампања за Opel Crossland го претставува моделот дека е „многу повеќе од само убаво лице. Разновиднoста е таа што го издвојува. Стил кој е подготвен на сè. Од смелиот и оригинален визир до чистиот и практичен ентериер, Crossland е флексибилен СУВ за секојдневно уживање, со уникатен дизајн кој привлекува погледи каде и да одите. Тоа се клучните пораки со коишто Crossland им се претставува на македонските возачки и возачи, во новото поглавје на германската марка, којашто сега е во портфолиото на Еуроимпекс, традиционалниот увозник на Peugeot.

Овој модел носи нова димензија на чист прогресивен дизајн. Германски инжинеринг што ги задоволува сите потреби. Со релаксиран, самоуверен стил и комфорнa СУВ-положба, тој е совршен за секој.

Свеж и компактен од надвор. Сосема природно ги интегрира предната маска и фаровите т.е. новиот визир кој се протега од едниот до другиот крај, по целата должина на предницата. Визирот оптички го проширува и мошне ефикасно ги организира предните елементи, преточувајќи го во чист и современ дизајн, оставајќи амблемот на Брендот да доминира во средишниот дел.

Одзади, затемнетите LED стоп светла го заокружуваат стилот и прегледноста и претставуваат уникатен светлосен потпис на Opel кој е во форма на крила. Тука се нагласува и сјано црна боја на задната врата, како и новиот симбол, кои го истакнуваат неговиот широк и моќен дизајн.

Внатре пречекува практична и просторна кабина. Се ужива во супериорна удобност на седишта обложени со Alcantara, во интуитивно управување и во високото седење што е својствено за за SUV возилата.

Понудата за новиот Opel Crossland започнува од 15.290 € со 1,2-литарски бензински мотор со 83 КС и ниво на опременост Еdition. Дилерската мрежа ја сочинуваат Аутомакедонија во Скопје и Ауто Цем во Тетово, и секако, Еуроимпекс, како генерален увозник за Opel.

>>> Еуроимпекс првпат со кампања за Opel: Гром понуда за Corsa

Дарко Јаконов

Напишано од Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

Напишете коментар

Avatar

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Тест: Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 DCT Titanium

Електричната марка на Volvo почна со испорака на Polestar 2

Polestar доби нови 550 милиони долари од инвеститорите