за

Еуроимпекс првпат со кампања за Opel: Гром понуда за Corsa

Opel Corsa повторно станува актуелна на македонскиот пазар, со првата кампања откако марката под знакот на молњата се најде во портфолиото на Еуроимпекс.

Пристапот на Еуроимпекс кон домашниот автомобилски пазар е познат близу три децении преку марката Peugeot, новина oд компанијата е увозот и дистрибуцијата на марката Opel. Првата кампања важи за Opel Corsa и се рекламира како „гром понуда.“

Првата кампања за Opel по преоѓањето на увозот и дистрибуцијата на марката во Еуроимпекс порачува: Opel Corsa – го гром понуда! Кампањата се однесува на моделската изведба на Opel Corsa со 1,2-литарски бензински мотор со 75 КС и со ниво на опременост Edition, по цена од 12.990 евра.

Понудата од погонски единици во гамата на моделот опфаќа дизел и бензински мотори, како и чист електричен погон за прв пат. Според соопштението, германскиот градски автомобил нуди забавно возење, со „напредни мотори, ниска позиција за седење и спортско ракување“. Останатите предности што ги посочуваат од Еуроимпекс се ниската потрошувачка на гориво и големата подвижност.

Дилерската мрежа ја сочинуваат „Аутомакедонија“ во Скопје, „Ауто Цем“ во Тетово и „Еуроимпекс“, како генерален увозник за Opel во Македонија, Србија, Црна Гора, Косово и Албанија.

Уште неколку ударни пораки се „Да, забавно е да се зборува за овој модел. Но, уште позабавно е да се вози!“ и „Без разлика што ќе одберете, Corsa секогаш нуди динамично, непречено, економично и ефикасно возење.“

Пробно возење може да се закаже на https://www.opel.mk/tools/opel-baranje-za-test-vozenje.html

Opel Corsa оствари светска премиера на Меѓународниот салон за автомобили во Франкфурт во септември 2019 година и беше прогласена за „Службен автомобил на годината“ во класата на мали автомобили од страна на читателите на Auto Bild.

Opel Corsa исто така е добитник на AUTOBEST наградата „Best Buy Cars Of Europe“ за 2020 година.

Напишано од Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Синтетски горива за тркачките автомобили на Porsche во суперкупот

Volkswagen станува Voltswagen во Америка