за

ОПЕК одвај ќе го зголеми производството на нафта, високите цени остануваат

Организацијата на земји извознички на нафта незначително ќе ја зголеми продукцијата, но тоа нема да доведе до намалување на цените. Тие ќе останат високи уште долго време.

Нафтата поевтинува, ОПЕК не може го спречи тоа

Големите извознички на нафта во картелот ОПЕК, заедно со Русија, само незначително ќе ја зголемат продукцијата на нафта. Тоа значи дека цените на горивата ќе останат високи уште извесно време.

Возачите и натаму ќе плаќаат високи цени при точењето гориво во своите возила. ОПЕК+ денес одржа средба, со којашто заседаваше Русија. Картелот реши да ја зголеми продукцијата на нафта во јуни, за 432.000 барели дневно повеќе отколку во мај. Тоа нема да доведе до намалување на цените на бензинот и дизелот. Аначитичарите се сомневаат дека и тоа минимално зголемување на продукцијата на нафта ќе се случи. Повеќето од големите држави извознички на нафта се соочуваат со недостиг од капацитети.

САД претходно побараа од ОПЕК+ да се зголеми продукцијата на нафта во значителен обем. Тоа би резултирало со осетно намалување на цените на горивата. Меѓутоа, членките на картелот, главно Саудиска Арабија, не гледаат интерес да преземат таков чекор. Покрај тоа, Русија ќе има само мала корист, поради масивните санкции против државата. ОПЕК+ реагира внимателно и на новиот бран корона во Кина.

Европската Комисија во меѓувреме бара бојкот за руската нафта. Тоа сигурно не оди во насока на намалување на цените на горивата. Мохамад Маркиндо, генералниот секретар на ОПЕК, во средата изјави дека останатите земји извознички на нафта не можат да го надоместат извозот на Русија, кој изнесува седум милиони барели дневно. Бојкотот би довел до долготраен период на високи цени на горивата. Нема добри вести за корисниците на дизел возила. Европа произведува помалку дизел отколку што троши, а Русија меѓу другото е важен снабдувач со дизел.

Од првата саудиска нафта во 1938 година до „Peak Oil“ во 2020

Напишано од Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.

Водороден погон на Toyota ќе работи во автобуси Mercedes-Benz

Bentley Continental

Bentley: Лани рекордна продукција, годинава рекордна добивка