Mercedes-Benz во третиот квартал постигна зголемување од 3,9 проценти во продажбата на патнички автомобили. Најголемиот поттик доаѓа од кинескиот пазар, со +23,4 проценти. На некои пазари уште има последици од пандемијата.
Продажбата на Mercedes повторно е во нагорна линија, иако бизнисот е под силно влијание од корона-кризата. Во третиот квартал од годинава, продажбата на патнички автомобили достигна 613.770 примероци. Со +3,9 проценти, тоа е прв квартал годинава што носи позитивен биланс во продажбата.
Една од мерките за забрзување на бизнисот беше празнењето на лагерот од возила во дилерската мрежа. Кина останува најважен двигатен на автомобилската продажба, со +23,4% во третиот квартал. Германскиот пазар исто така беше првпат во плус годинава, во периодот од јули до септември (+4,0%).
Брита Зегер, директорката за продажба, со особено задоволство укажува на растот во продажбата на возила со електричен погон: „Зголемениот број на нарачки за приклучни хибриди со ѕвездата е одличен фидбек од клиентите за нашето растечко портфолио. Од јули до септември го постигнавме првиот квартал со над 10.000 xEV на месечно ниво. Високата побарувачка за електрифицираните модели се задржува особено во Европа.“
Вкупно од почетокот на годината се продадени 1.548.859 премиум и луксузни автомобили на Mercedes, што е за 10,2 проценти под ланското ниво. Кај доставните возила уште побрзо напредува враќањето на продажната динамика, со +11,2 проценти во претходниот квартал. Од моделските серии Sprinter, Vito, Vito Tourer и Citan се продадени 95.933 примероци од јули до септември.
Големо освежување доаѓа од електричните eVito, eSprinter и EQV (врз основа на V-Class). Во последните три месеци се испорачани близу 800 примероци од овие модели, но има уште 2.000 нарачки што треба да се испорачаат.