за

Овој Mercedes исто како да има 16 тркала и вози на струја

Штутгарт разви уште еден модел во серијата 4×4², кој е посебен двапати. Прво поради екстремните теренски способности, второ поради електричниот погон. Ова е Mercedes EQC 4×4².

Mercedes-Benz EQC 4x42

Тоа што изгледа како игра, всушност е многу сериозно. Mercedes со својот трет концептен автомобил во серијата 4×4², докажува дека најтешките терени не претставуваат проблем за електричниот погон. Производителот на G-Class, сепак ги познава одлично предизвиците на теренот, па овој EQC 4×4² не служи само за шоу.

Како основа послужи EQC 400 4Matic, на којшто потоа се извршени преправки во стилот на G 500 4×4², првиот екстремист од ваков вид, кој во 2015 година дури влезе и во сериско производство. Клучните компоненти на преправката се таканаречените портални оски, прочуени меѓу другото од „пинцгауер“. Проектот е дело на развојниот инженер Јирген Еберле, кој претходно работеше и на E 400 All-Terrain 4×4² од 2017 година.

Возењето по пустински песок или по плажа се лесна вежба за електричниот теренец, исто како и минување преку карпи или преоѓање преку реки. Идејата на Mercedes е да покаже дека авантуристичкиот дух може да оди рака под рака со лајфстајл и со одржливост, односно со електричен погон. Со подигнување шатор на покривот и со гумен чамец, може да се кампува и во најнепристапните предели.

New photo by Automedia MK / Google Photos

Растојанието од 293 милиметри од подлогата е двапати поголемо во споредба со серискиот EQC (140 mm). Дури и G-Class има 58 милиметри помалку резерва под подот. Длабочината на понирање во вода е зголемена за 15 сантиметри и изнесува 40 сантиметри. Сето тоа е заслуга на порталните оски. Разликата е во тоа што тркалата не се прицврстени директно на погонските оски, туку се поместени подолу и добиваат погон преку портален преносник. На тој начин се подигнува целото возило. Подвозјето ги користи истите точки за прицврстување како во стандардната варијанта на моделот.

New photo by Automedia MK / Google Photos

Теренската геометрија е импресивна: Агол на пристап 31,8 степени и агол на излез 33 степени. За споредба, G-Class има агол на пристап од 28 степени. Програмите за возење по терен се приспособени на крупните преправки во погонот. Гумите 285/50 R 20 газат сигурно по секаква подлога. EQC 4×4² е за 20 сантиметри повисок од серискиот модел. Проширувањата на крилата мерат 10 сантиметри.

Важен дел од студијата се звучните ефекти. Различни звуци го информираат возачот дека возилото е подготвено за поаѓање и создаваат единствена звучна кулиса при возењето. Какви звуци ќе се произведуваат во моментот, зависи од педалата за возење, од брзината или од рекуперацијата. Овие звуци се генерираат во реално време и се емитуваат преку звучниците во кабината.

New photo by Automedia MK / Google Photos

Во серискиот EQC се вградуваат звучници во браниците, согласно законските барања за пешаците и велосипедистите да бидат свесни дека им се приближува електрично возило. Секако дека овој звук е посебен во EQC 4×4² и патем се емитува од предните светла.

EQC 4×4² е трет модел во семејството 4×4² на Mercedes-Benz. Прв беше G 500 4×4² кој од септември 2015 година се изработи и во мала серија. Две години подоцна следеше студијата Mercedes-Benz E 400 All-Terrain 4×4².

New photo by Automedia MK / Google Photos

>>> Електричниот Mercedes EQC во Германија за 799 евра месечна претплата

Дарко Јаконов

Напишано од Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

BMW 4 series Cabrio

Просечната цена на нов автомобил во Германија: 37.710 евра

cruise GM Автомобили без возач ќе се тестираат низ Сан Франциско

Автомобили без возач ќе се тестираат низ Сан Франциско