за

Land Rover не се снаоѓа најдобро со хибридниот погон

Англискиот специјалист за теренци Land Rover има проблеми со техниката на приклучниот хибриден погон.

Изведбите со приклучен хибриден погон на Evoque и Discovery Sport, двата најпродавани модели на Land Rover, испуштаат многу повисока количина СО2 во атмосферата, отколку што првично навел производителот.

Уште еден проблем за Jaguar Land Rover. Огранокот за теренци на англиската компанија што е дел од индискиот концерн Tata Motors, не ги исполнува декларираните вредности за емисијата на штетни материи кај своите модели со приклучен хибриден погон.

Проблемот со лимитите за СО2 што Комисијата на Европската Унија ги поставува пред сите производители на автомобили, може да биде тешко премостлива пречка за Jaguar Land Rover, особено покрај фактот што таканаречените „суперкредити“ од британските власти отпаѓаат во случај производителот да не ги исполни барањата за електрификација на својата моделска понуда.

Тоа ќе претставува силен удар врз финансиското работење на компанијата што беше во криза и пред пандемијата.

>>> Британската влада одбива да му помогне на Jaguar Land Rover

Дарко Јаконов

Напишано од Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

Напишете коментар

Avatar

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Tesla Model 3 од фабриката во Пекинг ќе се продава во Европа

meclaren elva gulf

McLaren Elva вози во боите на Gulf