Движење што инспирира, тоа е новиот слоган на марката од Сеул, кој доаѓа заедно со нова основа за идентитетот на марката Kia, со ново лого.
Во согласност со времето и во чекор со најпрогресивните автомобилски марки на сцената, Kia воведе ново лого, коешто е поедноставно и попрепознатливо, а со тоа и поблиску до корисниците. Во најдобриот манир на одбележување на клучните историски моменти што е својствен за азиската култура, со задолжителен огномет во димензија што е неповторлива во друга средина, 303 пиро-дронови го претставија новото лого на Kia Motors.
Гинис и официјално го призна овој потфат како рекорд, во категоријата за „Most unmanned aerial vehicles (UAW) launching fireworks simultaneously“, односно за најголем број безпилотски летала што истовремено лансираат огномет“.
Новото лого ќе го придружува и нов слоган. Во замена за „The Power to Surprise“, што сцената го признаваше како веродостоен за случувањата во корејската марка од 2012 година наваму, пораката на Kia сега гласи „A Movement that Inspires“, односно движење што инспирира.
>>> Oваа платформа ќе ги носи новите електрични модели на Kia и Hyundai