за

Мароко ќе добие пет фабрики за кабли за автомобили вредни 180 милиони $

Пет компании добавувачи на автомобилската индустрија ќе вложат во фабрики за кабли во Мароко. Тоа е брза реакција на прекинот во снабдувањето со кабли од Украина.

Мароко потпиша договори за инвестиции во вкупна вредност од 180 милиони долари, со пет добавувачи на кабли за автомобилската индустрија. Со овој чекор се излегува во пресрет на зголемената побарувачка од производителите на електрични автомобили.

Најголема е инвестицијата на јапонскиот добавувач Yazaki, во нова фабрика вредна 38 милиони долари во Тангер. Дополнителни 40 милиони долари се вложуваат во проширување на постоечките фабрики во Кенитра и Тангир.

Sumitomo е вториот јапонски гигант што вложува во проширување на фабриката за кабли во Казабланка. Нивната инвестиција изнесува 15 милиони долари.

На свеченото потпишување на договорите со властите на Мароко, американскиот добавувач Lear најави изградба на фабрика за кабли во Мекнес, во вредност од 20,6 милиони долари, како и изградба на нова фабрика за терминали и конектори во Тангир, вредна 28 милиони долари.

Германскиот Stahlschmidt ќе инвестира 11 милиони долари во фабрика за кабли и системи на брави во Тангир. Петтата компанија е TE connectivity, со инвестиција од 20,8 милиони долари во Тангир, во фабрика за конектори и за монтажа.

Компаниите од автомобилската индустрија постигнаа највисок извоз од Мароко во последните седум години. Во минатата година, извозот достигна 8,6 милијарди долари, за 16% повеќе отколку во претходната година

Автомобили во Мароко произведуваат Renault и концернот Stellantis, со своите марки Peugeot и Citroen.

Од земјата лани беа извезени 358.745 автомобили, што претставува раст од 18 проценти во споредба со 2020 година.

Планот е производството на автомобили да се зголеми на 1 милион возила. Моментно се произведуваат околу 700 илјади автомобили, од кои 40.000 се електрични. Од компонентите што се вградуваат во возилата, 63 проценти се од домашно производство.

Автоиндустријата се снабдува од 38 фабрики за компоненти во Украина

Напишано од Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

One Comment

Одговори

One Ping

  1. Pingback:

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.

Леопард ја запре фабриката на Mercedes во Индија

Штедливиот Mitsubishi во Германија се продава подобро од Ford Focus