Аеродромот во италијанскиот град Џенова е пуштен во работа во 1962 година и се наоѓа во срцето на италијанскиот регион Лигурија, со што се вбројува меѓу најважните интернационални крстосници. Возниот парк се обновува со електрични возила, за почеток се пуштени во служба три возила Citroen Ami.
Досегот од 75 километри е сосем доволен за повеќе денови возилото да не мора да се приклучува за полнење. За батеријата од 5,5 киловачасови да се наполни, потребно е возилото три часови да биде приклучено на најобичен приклучок со 220 волти.
Електромоторот од 6 kW, што одговара на 8,2 КС, го движи возилото со најмногу 45 километри на час. Тоа е воедно и дозволената брзина на движење на сервисните возила на аеродромот.
Со исклучително компактните димензии и со круг на вртење од само 7 метри, Citroen Ami е лесно подвижен и може да се паркира на мал простор. Секако дека и тивкото движење со погон на струја, без емисија на штетни материи, оди во прилог на малечкиот квадрицикл.
Марко Брешиани, директор на аеродромот во Џенова вели дека „со вклучувањето на трите возила Citroen Ami во нашиот возен парк можеме сите наши дневни активности во сервисниот дел на аеродромот да ги извршуваме со највисока ефикасност, додека во исто време даваме придонес за заштитата на животната средина“.
View this post on Instagram
До 2025 година, секој модел на Citroen ќе биде достапен и во изведба со електрифициран погон. Ami се продава во Италија од почетокот на годинава и досега покрива 60% од пазарот на електрични четирицикли во земјата.
Основната изведба на Citroen Ami во Италија чини околу 5.900 евра, вклучувајќи ја субвенцијата за електрични возила, којашто за конкретниот модел изнесува – 1.915,57 евра.
Citroen Ami за една година привлече 6.500 купувачи во Франција