за

Практиканти во Audi смислија корона-семафор за фабричките маркети

Од автомобилските фабрики пристигнаа бројни нови идеи во овие чудни времиња – заштитата е важна во средините со илјадници вработени.

Практиканти во Audi смислија корона-семафор за фабричките маркети

Практиканти во фабриките на Audi во Инголштат и Некарсулм смислија едноставен начин за регулирање на пристапот во фабричките самопослуги, со цел да се испочитуваат заштитните мерки против корона. Обичен семафор и оптички сензори дејствуваат сосем пристојно.

Мерките во борбата против корона не се суштинска тема во автомобилизмот, но далекусежноста на пандемијата направи овие теми редовно да се појавуваат во содржините на нашиот портал. Причината зошто токму автоиндустријата редовно сервира идеи и механизми за заштита од инфекцијата е сосем јасна: Фабриките вработуваат илјадници лица и безусловно мора да се спречи и најмалата можност за пренесување на евентуална инфекција.

Последниот пример пристига од фабриките на Audi во Инголштат и во Некарсулм, поточно од практикантите во двете главни фабрики. Тие изработија дигитален систем за регулирање на пристапот. Техниката за таа цел е неверојатно едноставна, а целосно е делотворна.

Дигиталната контрола на пристап е поставена во неколкуте маркети за самоопослужување што се наоаѓаат во фабричкиот круг. „Аудијанците“ (така меѓусебно се нарекуваат вработените во Audi, исто и фановите на марката) можат полесно да се придржуваат до правилата за дистанцирање.

Системот во основа работи како семафор и ги координира посебниот влез и излез од продавниците. Покрај тоа, контролата го одредува и максимално дозволениот број на лица што во исто време се наоѓаат во маркетот. Оптички сензори управуваат со работата на семафорот. Секако дека останува обврската за носење маска.

New item by Automedia MK / Google Photos
New item by Automedia MK / Google Photos

>>> Фабриката на Audi во Некарсулм доби 30 нови полначи за струја

 

Напишано од Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Само едно од десет нови возила во Норвешка е бензинец или дизел

Нови знаци во Холандија покажуваат станици што имаат полначи

Нови знаци во Холандија покажуваат станици што имаат полначи