за

Audi ќе вози на Рели Дакар

Audi се впушта во еден од најголемите предизвици во мотоспортот. Марката со четирите прстени во 2022 година ќе стартува првпат на Рели Дакар.

Audi ќе вози на Рели Дакар

Маратонското рели е новата круна во настапот на Audi во мотоспортот. Електричен автомобил со високонапонска батерија и со 1.4 TFSI како генератор ќе вози за Audi на Рели Дакар во 2022 година.

Маркус Дисман ја почитува традицијата на марката што ја раководи. „Разновиден ангажман во мотоспортот е и ќе остане неразделен дел од стратегијата на Audi“, изјави шефот на марката и директор во техничкиот развој. Целта е слоганот „напредок преку техниката“ да се оправдува и во иднина, во врвните категории во мотоспортот. Исто како и во времето на Audi quattro и компанија, иновативните технологии од мотоспортот ќе се применуваат и во сериските автомобили.

Со овој чекор, Audi се враќа во рели-спортот, од кадешто и започна славната историја во мотоспортот, со Audi quattro во 1981 година. Постојаниот погон на сите тркала веќе одамна е стандард во светското рели.

Инголштат најавува посебен концепт на електричен погон, со батерија што во текот на возењето ќе се полни од 1.4 TFSI во улога на генератор. Искуствата стекнати од екстремните услови во мотоспортот, понатаму ќе се користат за подобрување на ефикасноста на електричниот погон и на батеријата.

Audi е прв производител што развива конкурентен прототип со алтернативен погон на Рели Дакар. Во 2012 година, Audi ја постигна првата победа со хибриден тркачки автомобил на 24 часа Леман. Трипати во низа, Audi R18 e-tron quattro остана несовладлив на автомобилскиот маратон. Audi е успешен и во електричната Формула Е од стартот во 2014 година, прво како подржувач на ABT Sportsline, а од 2017 година и со фабрички тим.

На електричниот СУВ e-Tron наскоро ќе му се придружи RS e-tron GT, како спортски знаменосец. Од 2025 година, четири од секој десет продадени автомобили на Audi ќе поседува чисто електричен погон или приклучен хибриден погон.

Учеството на Рели Дакар доаѓа во замена за ангажманот во Формула Е. Баварската марка по 2021 година повеќе нема да учествува со сопствен тим во електричната формула.

>>> Audi издаде книга за 40-годишнината на quattro

Audi издаде книга за 40-годишнината на quattro

Дарко Јаконов

Напишано од Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

Напишете коментар

Avatar

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Mercedes доби одликување за најиновативни камиони

Mercedes доби одликување за најиновативни камиони

Suzuki Swift се докажува како оригинален модел во класата

Suzuki постигна рекордно октомвриско производство