за

Повеќе од 15.000 запознавања со новата Alfa Romeo Tonale

Alfa Romeo јавува за одличен успех на италијанската тура за „приватно разгледување“ на новата Tonale.

Уште е единствено дејствувањето на „племето“ на Alfa Romeo. Италијанската марка организираше приватни настани, со цел да се соединат марката, дилерите, купувачите и сите што покажаа интерес за Tonale, и посакаа да станат дел од заедницата на Alfa Romeo.

Тоа што најмногу ги израдува менаџерите одговорни за новата Alfa Romeo Tonale беше добиената потврда од присутните гости, и тоа не само од алфистите, за квалитетот на изработка на моделот. Италијанската марка става голем нагласок токму на квалитетот на изработката. Марката, впрочем, уште ја следи гласот од времето на Alfasud, иако квалитетот во меѓувреме е доведен до ниво достојно за премиум марка.

Секој дилер што учестуваше во претставувањето на Alfa Romeo Tonale, имаше на располагање вреден „емотивен кит“, којшто главно се состоеше од бина и салонски декор за моделот достојно да се претстави пред јавноста. Tonale е прв СУВ-модел на Alfa Romeo од компакт класата, што користи електромотор во погонската спрега, во форма на благ хибрид. Новакот е значаен по тоа што го започнува процесот на метаморфоза, во којшто ќе се зачуваат единствените гени на марката и вредностите на марката: Дизајнот, технологијата, електрификацијата, возната динамика и посветеноста кон возачот.

Во меѓувреме заврши турата за приватни разгледувања на Alfa Romeo Tonale. Иницијативата се одвиваше во текот на цел месец мај, со тоа што секој дилер на марката во Италија правеше избор на своите најверни клиенти и ги покануваше во приватна атмосфера да ја разгледаат Tonale.

Презентации на новата Alfa Romeo Tonale се одржаа во 75 градови ширум Италија

New item by Automedia MK / Google Photos

Во целиот овој проект учестуваа 4 тимови составени од вкупно 16 специјалисти, кои во турата го посетија секој крај на Италија, преку 85 одделни настани. Секој ден се одржуваа истовремено по 4 презентации, организирани во дилерските салони во 75 градови. Брендираните транспортери со возилата извозеа 15.000 километри долж полуостровот.

Повеќе од 15.000 лица се запознаа со Alfa Romeo Tonale, вклучувајќи над 1.000 презентации „лице во лице“ и повеќе од 200 гости присутни на секој вечерен настан, што кулминираше со откривање на моделот.

New item by Automedia MK / Google Photos
New item by Automedia MK / Google Photos
New item by Automedia MK / Google Photos
New item by Automedia MK / Google Photos
New item by Automedia MK / Google Photos
New item by Automedia MK / Google Photos
New item by Automedia MK / Google Photos

Alfa Romeo Montreal одбележува 50-годишнина

Напишано од Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

One Comment

Одговори

One Ping

  1. Pingback:

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.

Со Opel Grandland до Луке: Патување најдалеку на север

Geely лансираше сателити за автомобили што ќе возат самостојно