за

Volvo ја почна годината со раст од 30,2 проценти во продажбата

Volvo ја стартуваше годината со најдобрата јануарска продажба во историјата на марката. Европа, Кина, САД, сите пазари се во раст.

Volvo продажба

Глобалната продажба на Швеѓаните во јануари порасна за 30,2 проценти, на вкупно 59.588 продадени автомобили. Голем дел од растот е постигнат во Кина, каде пазарот не само што целосно заздраве, туку и напредуваше во споредба со јаниари пред корона-кризата.

СУВ-моделите и натаму учествуваат во најголем дел во продажбата на Kia, со удел од 71 проценти. Расте и популарноста на моделите Recharge со приклучен хибриден и чисто електричен погон. Нивната продажба се зголемила за повеќе од двојно во споредба со јануари лани. Моделите што ја носат ознаката Recharge сега постигнуваат удел од 23% во светската продажба на Volvo.

Во Кина, пазарот за Volvo пораснал за 93,1 проценти, на вкупно 19.160 автомобили во јануари. Тоа е воедно и најголемиот единечен пазар за Volvo Cars. Резултатите во Кина произлегуваат и од општо зголемената продажба на автомобили во земјата. Најмногу пораснала продажбата на компактниот СУВ-модел XC40 и на лимузината S60.

Американскиот пазар регистрирал 8.151 нови автомобили од Volvo во јануари. Тоа е зголемување од 32,4 проценти во споредба со лани. Секако дека таму се најбарани СУВ-моделите, предводени од големиот XC90.

Електричните модели Recharge учествуваат со преку 40% од продажбата на Volvo во Европа

Порасна и европскиот пазар, за 9,0 проценти, со вкупно 24.857 автомобили во јануари. Најдобри резултати постигнаа Шведска, Германија и Холандија. Уделот на моделите Recharge во Европа изнесува 41 проценти.

Најпродаван модел на Volvo на светскиот пазар во јануари е XC40 со вкупно 17.770 примероци (2020: 10,802 примероци), пред XC60 со 17.053 примероци (2020: 13.353 примероци) и XC90 со продадени 7.564 примероци (2020: 6.902 примероци).

>>> Студија на Volvo: Американците во пандемијата купуваат автомобили

Студија на Volvo - Американците во пандемијата купуваат автомобили

Дарко Јаконов

Напишано од Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

Напишете коментар

Avatar

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Daimler ProCent поддршка проекти

Вработени во Daimler лани издвоиле 1,6 мио. € за социјални проекти ширум светот

Lexus LFA одбележува десетгодишнина: Со годишна влезница за Нирбургринг

Lexus LFA одбележува десетгодишнина: Со годишна влезница за Нирбургринг