за

Toyota разви амбулантно возило со погон на водород

Проектот на Toyota со водородната „брза помош“ ги прикажува предностите и подрачјата на примена на водородниот погон, кој не испушта СО2 и други штетни материи.

Болница на јапонскиот Црвен Крст и на корпорацијата Toyota почнуваат со тестови на првото амбулантно возило во светски рамки коешто користи водород како погонско гориво. Проектот започува летово и треба да потврди дека комерцијални возила со погон на водород може да се применуваат и во медицината, како и во заштитата по природна катастрофа. Целта е на тој начин да се учествува во намалувањето на емисијата на СО2.

Ураганите, поројните дождови и останатите природни катастрофи зачестија во минатите години. Притоа се загрозува снабдувањето со струја на станбените објекти и на центрите за евакуација, но ја зголемува и потребата од медицински материјали во погодените подрачја. Поради тоа, Toyota од минатото лето соработува со болницата Кумамото на јапонскиот Црвен Крст.

Резултат од ова партнерство е болничко возило врз основа на минибусот Toyota Coaster, во коешто е вграден водородниот погон од лимузината Toyota Mirai. Возилото при експлоатацијата не испушта ниту грам СО2 и други штетни материи. Во нормални времиња, возилото може да се користи за снабдување со медицински материјали. По катастрофа, водородното амбулантно возило може дополнително да биде и во функција на снабдување со електрична енергија.

Преку големиот број приклучни кутии во возилото, но и на самото возило, може да се приклучат најразлични електрични уреди. Дополнително постои систем за напојување со излезна моќност од 9 kW и со капацитет од 90 kWh. Клима уред со хепа-филтер се грижи за заштита од инфекции.

Болницата Кумамото и Toyota се убедени дека болничкото возило со погон на водород носи дополнителни предности во споредба со обичните возила во медицината. Toyota Coaster со погонот од Mirai може да се користи и за снабдување со електрична енергија на автобуси во крводарителски акции, како возило за спасување во изолирани подрачја и како мобилно возило за PCR-тестови.

Технички податоци · Toyota Coaster FuelCellVehicle

Должина / Ширина / Висина 7.160 mm / 2.105 mm / 2.795 mm
Вкупна тежина 5.670 kg
Крајна брзина ca. 100 km/h
Досег ca. 210 km

Моќност на горивна ќелија

114 kW/155 КС
Моќност на погонски електромотор 134 kW/182 КС

Вртежен момент

300 Nm

Резервоари за водород

3

Зафатнина на резервоари

7,2 kg

Испорачување струја

AC 100 V, max. 9 kW
DC (CHAdeMO), max. 9 kW

Капацитет

ca. 90 kWh

>>> Јапонскиот конзул во Германија ќе се вози во водородна Toyota Mirai

Дарко Јаконов

Напишано од Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

Напишете коментар

Avatar

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Дигитален ретровизор за Ford Transit

Peugeot испорача 100 примероци од 208 Rally4