за

Suzuki Vitara со 48-волтен хибрид и автоматски менувач

Како што најави увозникот за Македонија, Suzuki Vitara и S-Cross напролет пристигаат во изведба со благ хибриден погон и автоматски менувач.

Возачките и возачите денес сакаат да штедат и да уживаат максимално во возењето. Suzuki во последниве години многупати се покажа како трендсетер, прво со благиот хибрид, а сега и со негово комбинирање со автоматски менувач. Бестселерот Vitara со новиот менувач ќе може и да влече приколка до 1,5 тон.

Suzuki Vitara и Suzuki S-Cross 1.4 Hybrid од март ќе почнат да пристигаат во изведба со шестстепен автоматски менувач. Благиот хибриден погон веќе одамна е прераснат во стандард во понудата на јапонската марка. Модел со обичен погон, без да има електромотор што е ангажиран во погонската спрега, веќе не постои во Suzuki. Сé е благ хибрид, иако марката не го нагласува тоа толку бучно, како некои марки кои штотуку го „научија“ благиот хибриден погон.

Погонската спрега се состои од 1,4-литарски Boosterjet, што значи од бензинец со турбонаполнење и директно впрскување, со моќност од 129 КС, и стартер-генератор. Последниов се напојува со енергија од мала, но делотворна 48-волтна батерија под совозачкото седиште. При поаѓање и при забрзување, стартер-генераторот дејствува како електромотор со моќнсот до 14 КС, помагајќи му на моторот и овозможувајќи на тој начин сосем пристојна заштеда во горивото. Електромоторот и моторот можат заедно да постигнат вртежен момент од најмногу 235 њутнметри. Тоа е повеќе од доволно за динамично и релаксирано возење.

Со влегувањето во моделската 2021 година, сите моделски изведби во гамата на Suzuki Vitara и S-Cross ќе можат да влечат приколка тешка до 1.500 килограми, што е 300 kg повеќе од претходно. Зголемената тежина на влечење важи и за изведбите со шестстепен мануелен и со шестстепен автоматски менувач.

Според Suzuki, комбинацијата од носивост од 1,5 тон и автоматски менувач е единствена во класата на Vitara и S-Cross

Автоматскиот менувач е достапен во комбинација со двете повисоки нивоа на опрема на Vitara. Компактниот СУВ доаѓа богато опремен уште во основната изведба, вклучувајќи приспособлив темпомат, автоматска клима, дигитално радио, сензор за дожд и диодни светла.

Во средното ниво, Suzuki стандардно вградува уште камера за рикверц, алу-тркала од 17 инчи, грејачи во седиштата, затемнети задни стакла и дисплеј од 7 инчи, со поддршка за Apple CarPlay и Android Auto.

Безбедносната опрема традиционално е силна страна на Suzuki. Стандард во секоја Vitara се систем за самостојно запирање при пешак или велосипедист на патот, систем за следење лента, камера за знаци и радарски темпомат. Во средното ниво на опрема на Vitara се вградуваат уште систем за предупредување при возило во мртов агол, предупредување за возило од попречен правец при излегување во рикверц и помош при возење по стрмна удолнина.

Истото важи и за кросоверот S-Cross, кој е изработен според повисока спецификација и позициониран е како nicheмодел. Соодветно на тоа, во топ-нивото на опрема, Suzuki кај овој модел вградува уште џиновски стаклен покрив – секако со можност за отворање, со кожени седишта и со навигација.

Сите изведби се достапни и со погон на сите тркала. Тоа исто така останува како специјалност на Suzuki. Чекаме следно увозникот да објави пристигање на новите модели, заедно со цените, кои Vitara и S-Cross прават Best-Buy на пазарот. Понудата на македонскиот пазар почнува од 17.990 евра за Vitara Hybrid GL.

>>> Како Suzuki Vitara ја укина индустријализацијата на секојдневието

suzuki vitara hybrid N

Дарко Јаконов

Напишано од Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

Напишете коментар

Avatar

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Ferrari F8 Spider svetska premiera

Кои модели на Ferrari & Co се продаваат најдобро?

mercedes s-class w 223 салон мак аутостар

Европски пазар во јануари ’21: Две премиум марки во топ 5