за

Шкода Октавиа: Освежување на бестселерот

Шкода Ауто ги ажурираше двете верзии на својата икона Октавиа. Со повеќе од 7 милиони продадени единици, тој е убедливо најпродаваниот модел на марката

(Соопштение за јавност; Порше Македонија)

  • Рафинирана надворешност: визуелно дотерување и нова втора генерација ЛЕД матрични светла
  • Преработен ентериер: девет изборни дизајни, 13-инчен инфозабавен дисплеј и дополнителни одржливи материјали
  • Подобрена поврзаност: нови услуги и подобрено корисничко искуство со препознавање глас базирано на вештачка интелигенција
  • Поефикасни погонски единици: четири бензински и два дизел мотори плус благи хибридни опции
  • Засилена безбедност: нови системи за безбедност и помош за уште понапредна активна и пасивна безбедност

Млада Болеслав, 14 мај 2024 година – Шкода Ауто ги ажурираше двете верзии на својата икона Октавиа. Со повеќе од 7 милиони продадени единици, тој е убедливо најпродаваниот модел на марката. Нејзината четврта модерна генерација сега доби освежен изглед кој вклучува редизајнирана Шкода решетка и нови ЛЕД Матрични светла од втората генерација. Сеопфатната стандардна опрема нуди функции како двозонски Климатроник систем или 10-инчен дигитален дисплеј. Понатаму, уделот на одржливи материјали во внатрешноста е зголемен. За уште по напредно искуство во автомобилот, четботот Чет ГПТ со вештачка интелигенција ќе биде интегриран во гласовниот асистент Лаура подоцна во 2024 година. Дополнителните системи за безбедност и помош ја подобруваат активната и пасивната безбедност, а новата структура на опсегот обезбедува дополнителни опции за индивидуализација.

Нов моментум за иконскиот модел на брендот

Освежувањето на четвртата модерна генерација на Октавиа вклучува нов, надграден дизајн со обновени предни и задни браници и ажурирана Шкода маска. Исто така, нови се и предните ЛЕД Матрични светла од втората генерација, ревидирани се и задните ЛЕД светла со анимирани индикатори и нови дизајни на алуминиумски тркала. Структурата на новаta гама се состои од четири нивоа на опременост – Есенс, Селекшн, Спортлајн и РС – и нуди девет дизајнерски селекции за внатрешноста.

Најпродаваниот модел на Шкода и неговата успешна приказна

Модерната Шкода Октавиа е потпора на чешкиот производител на автомобили уште од почетокот на производството пред 28 години во 1996 година. Нејзините четири генерации до денес привлекоа повеќе од седум милиони клиенти на повеќе од 60 пазари со нивната пространост, најсовремена технологија, извонредно ниво на безбедност и одлична вредност за парите. Октавиа Комби е омилена кај клиентите, со 67,1% од вкупната продажба од 2020 година. Најпопуларните бои се меџик блек, брилијант силвер и графит греј. Октавиа е високо ценета и од меѓународните медиуми. На пример, четвртата генерација беше финалист за Европски автомобил на годината во 2021 година и ја освои наградата за избор на читателите „Најдобри автомобили“ за најдобар увозен автомобил за 2024 година, организирана од германскиот магазин за автомобили „ауто мотор унд шпорт“.

Видеото од тестот на електричната Шкода Ениак Купе

Напишано од Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Мерцедес-АМГ ГТ со четири цилиндри чини двојно помалку отколку со 8 цилиндри

Јагуар Ланд Ровер ќе ги произведува електричните СУВ на иста лента со класичарите