за

Сеат со историски резултати

„Кога станува збор за Сеат, ви ветувам дека најдоброто допрва доаѓа“

Сеат постигна историски рекордни финансиски резултати, благодарение на двоцифрениот раст и ефикасноста на Сеат и успехот на Купра

(Соопштение за медиуми · Порше Македонија)

  • Оперативната добивка на Сеат достигна рекордни 625 милиони евра, повратот од продажба достигна 4,4%, а прометот за минатата година се зголеми на 14,3 милијарди евра
  • Нова инвестиција во брендот Сеат се новите освежувања на Ibiza и Arona, како и подобрувањето на Leon и Ateca
  • Во 2024 година е планирано лансирањето на Купра Tavascan и Купра Terramar

Сеат ги претстави своите резултати за 2023 година заедно со својата стратегија за претстојните години. Минатата година, според Меѓународните сметководствени правила (МСФИ), оперативната добивка достигна рекордни 625 милиони евра, зголемувајќи се за 592 милиони евра (2022: 33 милиони евра). Ова претставува подобрување на повратот на продажбата од 4,1 процентен поен, од 0,3% на позитивни 4,4%. Годишниот промет исто така достигна историски 14,333 милијарди евра, 31,0% повеќе од 2022 година (10,941 милијарди). Овие резултати ја потврдуваат силата на компанијата и успехот на нејзината постојана стратегија за трансформација.

„Зад себе оставаме година во која Сеат ги објави најдобрите финансиски резултати во својата 73-годишна историја, осигурувајќи се дека нашата компанија продолжува на својот пат кон попрофитабилна иднина“, рече Вејн Грифитс, извршен директор на Сеат и Купра. „2023 година беше година на огромни контрасти за автомобилската индустрија, како и за нашата компанија, бидејќи продолживме да се движиме низ морето на несигурност додека ја претрпевме најголемата трансформација во нашата историја“.

„Во 2023 година, Сеат направи голем чекор на своето патување на трансформација: имавме за цел да направиме значително подобрување и тоа е она што успеавме да го направиме. Постигнавме рекорди на сите времиња во промет, оперативна добивка и оперативен готовински тек. Ова совршено ги одразува позитивните ефекти од растот на обемот на марката Купра и обновувањето на обемот на марката Сеат, како и важноста на напредокот што го постигнавме со нашата програма за подобрување на перформансите“, рече Дејвид Пауелс, потпретседател за финансии и ИТ во Сеат.

ИНВЕСТИЦИИ ВО БРЕНДОТ НА СЕАТ

Гледајќи во иднината, Сеат ја има поставено вистинската стратегија за да го одржи профитабилниот раст на компанијата. Брендот Сеат ќе игра клучна улога во ова и компанијата ќе лансира подобрени plug-in хибридни и штедливи автомобили на Сеат.

Арона и Ибиза ќе добијат подобрување во 2025 година, а во следните месеци, марката ќе лансира нова и подобрена верзија на Сеат Леон, со технички и технолошки надградби. Понатаму, Атека ќе биде подобрен и неговиот животен циклус ќе се продолжи.
„Го враќаме брендот Сеат таму каде што припаѓа, продолжувајќи го двоцифрениот раст од минатата година со нови инвестиции во брендот и неговите модели. Исто така, разгледуваме што можеме да испорачаме во електричниот свет под брендот Сеат. Кога станува збор за Сеат, ви ветувам дека најдоброто допрва доаѓа“, додаде Вејн Грифитс.

Напишано од Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Секој петти електричен автомобил во Европа е произведен во Кина

Македонскиот автомобилски пазар во февруари порасна за 69 проценти