за

Следниот Renault Megane ќе вози на струја

Renault во одлична форма, со згодно дизајнирана студија на електричен автомобил. Megane eVision нема да остане на оваа фаза, в година пристига серискиот модел.

Renault Megane eVision

Renault Megane eVision сега се појавува како студија за електричен автомобил, но таа веќе од следната година ќе се претвори во модел од сериско производство. Францускиот специјалист ветува дека електричниот Megane ќе постави мерила во погонот, батеријата и полнењето.

Студијата на кросовер Renault Megane eVision е прво возило што ја користи новата и приспособлива платформа CMF-EV. Оваа платформа понатаму ќе се користи за новите модели на сојузот Renault-Nissan-Mitsubishi. Со неа се означува почетокот на новата генерација електрични автомобили од францускиот производител.

Батеријата располага со 60 kW, моќноста е 217 КС, можноста за приклучување на полначи со еднонасочен напон ветува брзо полнење. Со батерија што посетува една од најкомпактните конструкции моментно во понуда и со исклучително компактна погонска спрега, идниот кросовер од Megane ќе нуди мошне просторна кабина.

New photo by Automedia MK / Google Photos

Со должина од 4,2 метри, Mégane eVision е покус за 16 сантиметри од тековниот модел со 5 врати, но нуди повеќе простор и напред и назад. Изгледот соединува елементи од СУВ и од комбилимузина. Тоа што Французите го најавуваат со eVision всушност е идниот Scenic, со елементи на кросовер.

Дизајнот освојува и тоа не е ништо ново за Renault. Посебни детали се хаубата со моќни контури и два отвори за воздух, заедно со моќните крила и со тркала од 20 инчи. Тие се во иста линија со каросеријата и придонесуваат за врвна аеродинамичност.

New photo by Automedia MK / Google Photos

Шемата на светлата е нова и се нарекува Living Lights. Светлечки модули со матрична диодна техника се распоредени по целата ширина на каросеријата, а во средината моќно тронува ромбот на Французите. Неколку детали потекнуваат од студијата Morphoz прикажана во март.

Опашот го следи стилот на предниот дел, со светлечка лента по целата ширина и со знакот на Renault во средината. Златното Е на крајот на името Megane укажува на електричниот погон и притоа се повикува на логото што Виктор Васарели го креираше во 1972 година.

Renault веднаш открива и дека платформата CMF-EV овозможува вградување електромотор и за задната оска, со што ќе може да се изведе и погон на сите тркала. Техниката веќе мина обемни тестирања во Франција и Јапонија, а тест-прототипите досега имаат поминато повеќе од три милиони километри.

New photo by Automedia MK / Google Photos
New photo by Automedia MK / Google Photos
New photo by Automedia MK / Google Photos
New photo by Automedia MK / Google Photos

>>> Лука де Мео ќе го враќа Renault во форма

Дарко Јаконов

Напишано од Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

tesla гига фабрика берлин

Фабриката на Tesla во Берлин мирува, не платиле за вода

volkswagen фабрика хановер

Volkswagen нарача 2.200 роботи за производство на новите модели