за

Пежо Е-3008 освои награда за дизајн Ред Дот

Дизајнот на Пежо и годинава е одликуван со највисокото признание Ред Дот, за новата 3008.

Стручното жири најмногу ги цени динамичната силуета на компактниот СУВ, новото толкување на дизајнот на носот, но и богатата опременост на Пежо 3008. Со истата награда беше одликувана и претходничката во 2017 година.

Деветти пат модел на Пежо е носител на најценетото одликување од светот на дизајнот. Откако претходничката веќе еднаш ги убеди експертите во 2017 година, сега тоа ѝ успеа и на новата генерација на компактниот СУВ.

Стручното жири од 39 членови од цел свет го одликуваше Пежо 3008 во категоријата „Дизајн на производ“, убедено од дизамичната фастбек-силуета, од новиот осовременет преден дел и од богатата опременост.

Матијас Хосан, главниот дизајнер на Пежо и главен заслужен за наградата се радува што „новиот дизајн на Пежо Е-3008 е одликуван со награда за дизајн Ред Дот. Пежо Е-3008 ги соединува изобилството од инспирации и храброста на Пежо и ги отелотворува сите вредности на нашата марка.“

Нов дизајн за носот, заден спојлер што изгледа како да лебди и современа опременост

Тоа што е дополнителна одлика на новата 3008, покрај нејзината каросерија во форма на купе, претставува отсуството на каков било хром во надворешноста. Место тоа, финишот на „чувствителните“ места за стилот е изведен со лакирање. Хромот во браникот напред и назад е заменет со метеорит сива боја, капите на ретровизорите се украсени со црна боја, исто како и долниот дел од каросеријата.

Светлата и маската на новата Е-3008 добија целосно нов дизајн, повикувајќи се на стилот од обновениот грб на Пежо. Тие директно преоѓаат во каросериската ламарина и тоа создава посебен впечаток.

Страничната силуета на каросеријата треба да потсеќа на мачка. Со купеовската завршница е создаден впечаток како 3008 да е многу подолга, иако е меѓу најкомпактните модели во сегментот. Новата платформа се грижи кабината да биде уште попросторна од претходната 3008.

Новата 3008, во почетокот достапна само во целосно електричната изведба Е-3008, прв модел е на Пежо што го поседува новиот панорамски и-Кокпит. Долгиот дисплеј од 53,3 сантиметри (21 инчи) ги соединува инструментите и средишниот контролен панел под заедничко стакло. Држачите се невидливи и дисплејот изгледа како да лебди над таблата. Дел од претставата е амбиенталното осветлување, за коешто може да се избира меѓу осум бои. Рефлексиите од посебно дизајнираните и алуминиумски панели внесуваат дополнителна димензија. Сето тоа се пренесува и во вратите.

Жирито годинава оценуваше производи од 60 држави, во 51 различна категорија. Наградите Ред Дот се доделуваат подолго од 60 години.

Видеото од тестот на Пежо 408

Напишано од Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Тесла мора да го отпушти секој десетти вработен

Џили во бутик салон во Скопје ги прикажува кинеските автомобили во ново светло