за

Mercedes-Benz лани заработил 14 милијарди евра

Првичните пресметки во Штутгарт покажале одлични финансиски резултати за Mercedes-Benz Group AG во минатата година, подобри и од очекувањата.

Групацијата Mercedes-Benz AG, во којашто спаѓаат Mercedes Benz Cars & Vans како главна деловна гранка, имаше финансиски силна 2021 година. Првичните бројки покажуваат 12,7% чиста заработка од прометот, наспроти очекуваните 10 до 12 проценти.

Тесното грло во снабдувањето со полупроводници не претставуваше пречка за Mercedes-Benz Cars & Vans да постигне чиста заработка од 15% во последното тромесечје во минатата година. Тоа се должи на доброто формирање на цените, добрата понуда од модели и поволните перформанси со трговијата со користени автомобили. Високата профитабилост на автомобилскиот огранок доведе и до голем прилив на готовина во индустриското производство, којшто ги надмина предввидувањата.

„Продолжуваме да ја спроверуваме нашата стратегија со полно темпо. Добриот резултат доаѓа од големиот интерес за продукците, како и од фокусираноста на профитабилен раст и дисциплина во трошоците. Како највредна луксузна автомобилска марка во светот, забрзуваме во целосно електрична иднина, којашто ќе биде задвижувана од софтверот“, изави Ола Келениус, претседател на управниот одбор на Mercedes-Benz Group AG.

Според првични и непотврдени бројки за деловната година 2021:

  • Mercedes-Benz Cars & Vans очекува чиста заработка во висина од 14 милијарди евра, односно заработка од 12,7%
  • Mercedes-Benz Mobility постигна зафаботка од 3,4 милијарди евра (22% добивка)
  • Free Cash Flow на индустрискиот бизнис во новиот состав на концернот (Daimler Trucks & Buses се водат до 9-ти декември 2021) е на ниво од претходната година, во висина од 8,5 милијарди евра.

Конечните резултати за деловната година ќе бидат објавени на Годишната Конференција 24-ти февруари 2022, а извештајот следи на 11-ти март.

>>> Mercedes-Benz лани продал 2,4 милиони автомобили и ванови

Напишано од Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Голема премиера во Kia: „За нас, Sportage е како посебен бренд“

Tesla уште чека одобрение за фабриката во Берлин