Милионер: Повеќе од 10,5 милиони примероци од Mercedes-Benz од оваа класа се произведени од 1982 година.
“Baby Benz”: Така клиентите во Северна Америка го нарекуваа моделот W 201, затоа што тој успешно ги пренесе вредностите на марката Mercedes-Benz во сосем нов пазарен сегмент.
The “C”: Во 1993 година, во текот на новото именување на моделските серии, „Baby Benz” стана C-Class. Тој беше втор модел на Mercedes-Benz по S-Class што доби ново име.
Моќни: Изведбите со високи перформанси од W 201 беа основа за победничките болиди во германското првенство со туристички возила DTM до 1996 година.
Дома во целиот свет: Денес C-Class се произведува во Бремен (главна фабрика за моделот), во Ист Лондон (Јужна Африка, сите верзии со волан десно) и Пекинг (Кина, вклучувајќи продолжена верзија за локалниот пазар). Во минатото се произведуваше и во Зинделфинген (Германија), Таскалуза (САД) и Хуиз де Фора (Бразил).
Тријада: Спортските AMG-модели на C-Class се популарни на сцената и се продаваат успешно уште од 1993 година.
Механички компресор: Воведувањето на рутс-компресорот во C 230 во 1995 годона (во W 202) беше повторување на историјата на автомобилите на Mercedes со високи перформанси во 1920-те и 1930-те години.
Двојни светла: Нов преден дизајн со две светла беше обележје на моделската серија 203, од 2000 година.
Спортски модели со две врати: Традицијата започна во 2000 година со C-Class Sports Coupé (CL 203), по кого што следеше C-Class Coupé од генерацијата 204 и по него кабриолетот од генерацијата 205.
Технологија: Секоја генерација во историјата на C-Class поседуваше напредна технологија којашто беше репер во својот пазарен сегмент. Технологијата честопати пристигаше од врвните моделски серии на Mercedes-Benz.