Не само најсилниот модел на Mercedes-AMG во историјата, туку и примерок од специјалната серија од истиот тој модел е следната ѕвезда во салонот на Мак Аутостар летово. Пред десетина денови, ексклузивната серија модели ја започна G 63 доработен во G Manufaktur, потоа следеше апсолутно најголемиот автомбоилски новитет на годината и на деценијата, Mercedes-AMG SL Roadster, дизајниран од македонскиот маестро во Штутгарт, Славче Таневски. Серијата ексклузивни премиери сега продолжува со еден AMG GT со големо име, со причина големо име.
Најсилниот модел во историјата на Mercedes-AMG е во салонот на Мак Аутостар во Скопје. Уште по името, на невидено, се познава дека станува збор за нешто посебно. Toa e Mercedes-AMG GT 4–Türer 63 S E Performance, па на тоа следи уште AMG Sonderedition. Најсилен е, и во тоа никој не се сомнева: Системска моќност од 843 КС и системски вртежен момент од 1.400 Nm. Цената во чекор ја следи титулата на најсилен AMG: Во македонскиот ценовник, за моделот стои цена од 259.990 евра. На тоа треба да се додадат уште десетина проценти, колку што чини примерок од ексклузивната серија AMG Sonderedition. Овој автомобил е двојно поскап од основниот модел во гамата на AMG GT, којшто и самиот е ексклузивец, па и со моќноста од 367 КС.
Кога AMG на своите модели им прикачува налепница E Performance, тоа значи дека во нив работи технологија што произлегува од Формула 1. Овој автомобил фактички е приклучен хибрид што може одредено растојание да извози чисто на струја. Но, другите способности одушевуваат повеќе. Со 4,0-литарски битурбо V8, синхронен електромотор со постојана побуда, специјална батерија и погон ан сите тркала AMG Perfomance 4Matic+, спринтот на GT 63 S E Performance до темпо сто трае 2,9 секунди, односно помалку од десет секунди до темпо 200. Највисоката брзина изнесува 316 km/h.
Импресионира и опремата што AMG стандардно ја вградува во својот најбрз автомобил.
Подвозјето AMG RIDE CONTROL+ го приспособува придушувањето на секој амортизер според ситуацијата, за неколку милисекунди. Преку програмите на AMG DYNAMIC SELECT се избира основното дотерување на амортизацијата, од спортски+ модус до комфорен модус за релаксирано крстосување. Керамичките сопирачки дискови се лесни, траат вечно и се одликуваат со висока издржливост дури и при екстремно возење по тркачка патека.
Пакетот AMG Sonderedition е ексклузивна ставка и лесно се препознава кога GT вози со тој пакет, по бојата AMG green hell magno. Дел од пакетот се и кованите тркала од 21 инчи со 5 двојни краци, со мошне ефектни прстени и со „рог“ што е обработен на фреза. Спортскиот изглед го дополнува двојниот пакет AMG Night со каросериски додатоци во сјајна црна боја и со фолија по долниот раб на вратите. Македонскиот GT 63 S E Performance има и широкоград избор од дополнителна опрема, вклучувајќи сончев покрив и седишта AMG Performance.
Технички податоци
Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE |
|
Системска моќност |
620 kW (843 КС) |
Системски вртежен момент |
1.010 – 1.470 Nm |
Бензински мотор |
4,0 литри V8 Biturbo |
Зафатнина |
3.982 cm3 |
Моќност на мотор | 470 kW (639 КС) при 5.500-6.500 1/min |
Вртежен момент на мотор | 900 Nm при 2.500-4.500 1/min |
Моќност на електромотор |
150 kW (204 КС) |
Вртежен момент на електромотор |
320 Nm |
Погон |
Погон на сите тркала AMG Performance 4MATIC+ со целосно варијабилна распределба и Drift Mode |
Менувач |
AMG SPEEDSHIFT MCT 9G |
Потрошувачка, просек | 7,9 l/100 km |
Емисија на CO2, просек | 180 g/km |
Потрошувачка на струја, просек | 12,0 kWh/100 km |
Големина на батерија |
6,1 kWh |
Досег на струја |
12 km |
0-100 km/h | 2,9 s |
Највисока брзина |
316 km/h |
Тежина со возач |
2.380 kg |
Mercedes-AMG SL во салонот на Мак Аутостар е речиси национален празник