за

Honda по 40 години го враќа Dax во Европа

Новата генерација на Dax им се придружува на „мајмунот“ и на „громот“ во понудата од мини-мотоцикли на Honda на европскиот пазар.

Возење во наједноставна и најчиста форма. Тоа го нуди Honda Dax, со пресувана челична рамка, предна вилушка од 31 mm, тркала од 12 инчи и воздушно ладен двовентилец со четиристепен менувач и центрифугална спојка. Тоа што Dax го нуди најмногу, тоа е забавата во возењето.

На овој мотоцикл на Honda најмногу ќе се радуваат возачите што се во своите средни години, кои можеби поседувале Dax во младоста. Во исто време, ретро-елементот ги привлекува и младите купувачи. Највпечатливиот елемент кај Honda Dax е рамката во форма на Т. Оттаму доаѓа и името на овој оригинален мотоцикл. Изгледот потсеќа на „dachshund“, нам познат како јазовичар.

Тајната е во едноставноста. Челичната рамка обезбедува цврстина и содржи резервоар за гориво, додека „превртената“ телескопска вилушка од 31 mm, двата амортизери назад и тркалата од 12 инчи со дебели гуми се грижат за лесно управување и добар комфор. Димензиите на Dax се мали, но има доволно простор за две лица да се возат. Назад има хромиран држач.

Моторот од 124 ccm, со моќност од 6,9 kW (9,4 КС) при 7.000/min е издржлив и штедлив, повлекува рамномерно и меко. Центрифугалната спојка префрлува меѓу четирите степени на пренос, без да има потреба од рачка на воланот. Возењето е едноставно, но и забавно со традиционалната педала лево, за менување на степените на пренос.

New item by Automedia MK / Google Photos

Сите светла се диодни, дисплејот е тркалезен. Honda Dax SТ125 ќе биде достапна во небула црвена и кадет сива боја, двете со бисерен ефект.

Технички податоци · Honda ST125 Dax

New item by Automedia MK / Google Photos

МОТОР

 
Тип Воздушно ладење SOHC 4-тактен, 2 вентили
Зафатнина 124cc
Пречник x Од 50.0 x 63.1mm
Компресија 10.0:1
Моќност 6.9kW @ 7,000rpm
Вртежен момент 10.8Nm @ 5,000rpm
Бучност (dB) 79.2dB
Масло 1 L

НАПОЈУВАЊЕ СО ГОРИВО

 
Карбурација PGM-FI електронско впрскување
Резервоар 3.8 L
Потрошувачка 1,57 L/100 km
CO2 WMTC 35 g/km

ЕЛЕКТРИКА

 
Акумулатор 12V 3.5Ah

ПОГОНСКА СПРЕГА

Спојка, вид Мокра, со повеќе плочи и
автоматска центрифугална спојка
Менувач, вид 4 брзини, ротациски
РАМКА  
Тип Пресувана рамка

ШАСИЈА

Димензии (LxWxH) 1,760 x 760 x 1,020mm
Меѓуоскино растојание 1,020mm
Агол на кастер 24.9°
Должина на óд 84mm
Висина седиште 775mm
Растојание од земја 180mm
Крут на вртење 2m
Празно возило 107kg

СУСПЕНЗИЈА

Напред Телескопска USD-вилушка 31mm, 100mm должина на óд
Назад Два амортизери, 120mm должина на óд

ТРКАЛА

Напред 5 краци, лесен метал
Назад 5 краци, лесен метал
Гуми напред 120/70-12M/C 51L
Гуми назад 130/70-12M/C 56L

СОПИРАЧКИ

Напред Единечен хидрауличен диск 220mm со IMU-базиран ABS
Назад Единечен хидрауличен диск 190mm
Вид на ABS Едноканален ABS

ИНСТРУМЕНТИ И СВЕТЛА

Инструменти LCD
Предно светло LED
Задно светло LED
New item by Automedia MK / Google Photos
New item by Automedia MK / Google Photos
New item by Automedia MK / Google Photos
New item by Automedia MK / Google Photos
New item by Automedia MK / Google Photos
New item by Automedia MK / Google Photos
New item by Automedia MK / Google Photos

 

Напишано од Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Goodyear главен спонзор на трките со камиони

Лос Анџелес: Несакан тв-пренос од уличен судир