за

Камионетите на DFSK почнаа да возат на струја

Познатите камионети од македонските улици почнаа да се произведуват и во електрична изведба. DFSK ја избра електро-освестената Британија за премиерата.

Тие се честа појава по македонските улици и се користат во возниот парк на комуналните служби, но и од приватни компании во градежната сфера и од услужните дејности. Нивната марка е DFSK, возилата се прозведени во Кина, и тоа му одговара на пазарот, затоа што добива издржлива техника што е едноставна за одржување, по поволна цена. Но, Кинезите сега додаваат аргумент плус за своите лесни товарни возила: Погон на струја.

Важна премиера на Саемот за комерцијални возила во Бирмингем за кинескиот производител DSFK. На најголемиот и најуспешен настан од автомобилската сфера во Велика Британија доживеаја премиера електричните модели, фургонот EC35 и камионетот EC31. Саемот во Бирмингем привлекува десетици илјади професионалци од секторот на доставните возила.

Изборот на Велика Британија за премиера на електричните модели доаѓа и од причина што земјата има доследна политика за брзо прифаќање на електричниот погон, вклучувајќи масивни субвенции и повластици. По 2030 година, во островската држава повеќе нема да се регистрираат нови возила со обичен мотор со внатрешпно согорување.

Фургонот DFSK EC35 моментно е најпродавано доставно возило со чисто електричен погон на кинескиот пазар. Носивоста изнесува 950 килограми, а товарниот простор располага со зафатнина од 5 метри кубни. Со полна батерија може да се минат до 150 километри. Вградената техника дозволува EC35 да користи и брзи полначи со еднонасочна струја, кога целосното полнење може да трае само час и половина.

Технички податоци · DFSK EC35

  • Батерија, капацитет · 42 kWh
  • Моќност на електромотор · 60 kW (82 КС)
  • Димензии на возило · 450 х 168 х 199 cm
  • Димензии на товарен простор · 257 х 163 х 144 cm
  • Тежина на празно возило · 1520 kg
  • Носивост · 950 kg

>>> Тест: DFSK Glory 580 · Колата што сите ја гледаме, но ја мислевме за друга

 

Напишано од Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Yaris Cross: По малку од Yaris, малку од RAV4, многу од Toyota

Марко Блажевски најдобар македонски возач на Twingo Cup на патеката Гробник