за

Германија ги врати попустите како во 2019, пазарот осум проценти во плус

Со највисоки попусти за нови автомобили од 2019 година наваму, побарувачката на германскиот пазар расте повторно.

Попустите на германскиот автомобилски пазар се вратија на вредностите од пред корона. Тоа има ефект: Во првите четири месеци, продажбата порасна за осум проценти. Најмногу напредуваше Фолксваген.

По постојаниот пад во побарувачката за нови автомобили во претходните неколку месеци, сега повторно се зголемува заинтересираноста на купувачите. Попустите што ги нудат дилерите во Германија се покажуваат делотворни. Производителите и дилерите јавуваат за зголемен број на нарачки. Како што расте залихата од нарачани автомобили, така пораснаа и попустите. За тоа да се случи, сепак решава политиката на производителите на автомобили.

Обновениот интерес го чувствуваат и производителите. Шефот за Фолксваген во Германија, Ахим Шајбле, потврдува дека пристигаат нарачки. „Се врати купувачиот дух, во сите кругови на купувачи“. Попустите се на нивото како пред корона. „Се враќаме во нормалноста. Понуди што се скроени според пазарот, поттикнуваат зголемување на бројот на нарачки за возила. Тоа важи и за приватните купувачи, но и за службените возни паркови, каде што договорите се прават на подолги рокови.“

Камбек на Голф

Во првите четири месеци, германскиот пазар напредуваше за осум проценти, на близу 950.000 новорегистрирани возила. Главен е Фолксваген. Со раст од единаесет проценти, и 180.000 возила, германскиот број 1 постигнува најголем напредок гледано според вкупниот број на нарачки.

Голф направи камбек во славеничката година. Со 20.000 нови регистрации за четири месеци, тој го има најдобриот старт на германскиот пазар на службени возила во последните 25 години. „Голем број фирми со возни паркови, со децении му останаа верни на овој модел и потешкотиите во испораките во последните години ги премостија со преодни решенија, сé додека Фолкваген не се врати во состојба да продолжи да им испорачува возила,“ кажуваат аналитичарите во Датафорс.

Додека се враќа интересот за моделите со мотор со внатрешно согорување, кај електричните автомобили нема поголемо пазарно движење.

Топ 25 Најпродавани модели во Германија, јан-апр. 2024

Модел Јан-апр ’24 Тренд %
VW GOLF 43392 71%
VW T-ROC 23245 3%
VW TIGUAN 22308 6%
SKODA OCTAVIA 17293 9%
VW PASSAT 16485 18%
OPEL ASTRA 15397 185%
SEAT LEON 13241 117%
AUDI A4 13190 1%
BMW 3ER 12919 36%
VW TRANSPORTER 12758 13%
OPEL CORSA 12286 -25%
VW POLO 11570 28%
AUDI A3 10946 21%
MINI MINI 10685 -20%
DACIA SANDERO 10608 37%
MERCEDES E-KLASSE 10431 36%
BMW X1 10109 10%
SEAT FORMENTOR 10086 12%
MERCEDES GLK, GLC 9907 -18%
FIAT DUCATO 9593 24%
VW T-CROSS 8984 -8%
TOYOTA YARIS 8472 -13%
BMW 4ER 8363 26%
HYUNDAI TUCSON 7675 55%
VW ID.4, ID.5 7460 -22%

Производителите се трудат да продаваат автомобили, што се продаваат добро“, кажува Мартин Бенеке, од С & П Глобал. „Во моментов тоа повеќе се модели со мотор со внатрешно согорување, отколку електричните автомобили. Загубите кај електричните автомобили мора да се финансираат на некој начин.“ Аналитичарите предвидуваат дека германскиот пазар годинава ќе достигне 2,9 милиони нови возила, слично како лани.

Попустите ги достигнаа крајните вредности

Со враќањето на побарувачката, попустите на производителите ги достигнаа највисоките можни вредности. Кај моделите со мотор со внатрешно согорување, попустите во моментов се на највисокото рамниште во последните три години. „Како што предвидовме, попустите пораснаа на 18 проценти во просек“, кажува Хелена Визберт, директорка на Центарот за автомобилски истражувања.

Тоа е мошне висока вредност и на приближно исто ниво е како пред корона. „Не очекуваме дека попустите ќе продолжат да растат, туку повеќе сметаме дека вредноста ќе се задржи на тоа рамниште.“

Текстот е објавен на порталот на германската автомобилска индустрија Аутомобилвохе.

 

Напишано од Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Киа одржа натпревар за најдобар сервисер во светот

БМВ Концепт Скајтоп ќе се произведе во мала серија