за

Audi Skysphere има каросерија што се развлекува

Во време кога светот се менува во секој поглед, кабината на Audi се усовршува во простор за доживувања. Факторот изненадување е меѓуоскиното растојание што се менува.

Спектакуларен родстер со име Skysphere е првиот од триото концепти од новата генерација, со коишто Audi укажува на суштинските промени што претстојат во премиум класата во блиска иднина.

Кабината на возилата станува простор за доживување, а возилото станува направа за доживување. Концептот Audi Skysphere се разликува наполно од сите концепти што досега ги носеле четирите прстени. Електричниот погон придонесе за промените во автомобилската сфера да се случуваат побрзо и порадикално од кога било досега. Претстојното масовно ширење на автоматизираното возење е уште поголем поттикнувач на овие промени. Во исто време, браншата и светот внимаваат многу поодговорно на одржливоста и на забавувањето на климатските промени.

Кога човек ќе помисли дека Audi skysphere concept се разликува само во изгледот и во организацијата на внатрешниот простор, следи вистинската револуција: Меѓуоскиното растојание на возилото се менува. Електромотори и интелигентна механика овозможуваат растојанието меѓу двете оски да се менува до 250 милиметри. Менувањето на висината на каросеријата од подлогата за 10 милиметри е веќе „стара музика“. Сето тоа се контролира преку копче, со коешто се избира Grand Touring Experience или Sports Experience.

New photo by Automedia MK / Google Photos

При скусено меѓуоскино растојание, возачот може сам да управува со концептот долг 4,94 метри, во спортски модус. Задната оска е управувана, за подобро маневрирање, но и за подобра динамика. Кога ќе се вклучи Grand Touring-модусот, тогаш Skysphere Concept се издолжува на 5,19 метри и во тој случај управува целосно самостојно. Со спуштен покрив може да се ужива во небото и во природата, со максимален простор во кабината и со бројни услуги за возачот и патниците.

Во авто-режимот, воланот и педалите исчезнуваат. Футиристите на Audi ценат дека на патниците ќе им биде забавно преку опремата и функциите во возилото да споделуваат кадри од возењето и од Skysphere на друштвените мрежи. Во меѓувреме ќе пристигаат информации за одредиштето кон коешто автомобилот е пуштен да вози самостојно. Автомобилот сам ќе си најде и паркиралиште, а воедно ќе се погрижи и за полнење на батеријата.

Премиерата на Audi skysphere concept е закажана за 13-ти август на Автомобилската недела во Монтереј. Местото на коешто е создаден изгледот на концептниот автомобил е буквално преку улица. Дизајнот е дело на студиото на Audi во Малибу, а главен креатор е Гел Базин. Како инспирација послужил славен историски модел, Horch 853.

New photo by Automedia MK / Google Photos

Под долгиот нос на Audi се крие простор за техниката за полнење на батеријата, како и трансформатор, сервомотори, електроника и механиката за менување на меѓуоскиното растојание. Има место и за две торби за голф, дизајнирани посебно за моделот.

Електромоторот со моќност од 465 kW (632 КС) и 750 Nm вртежен момент е поставен на задната оска. Тој има лесна задача да го движи возилото од 1,8 тон. Спринтот до темпо сто трае само четири секунди.

Батеријата од 80 kW се состои од главен модул што повеќе ја „оптоварува“ задната оска и од дополнителни модули меѓу седиштата. Сето тоа е изведено со цел да се постигне врвна возна динамика. Досегот во штедлив режим изнесува 500 километри.

Во концептот на Audi работи и нова генерација на пневматска суспензија, со три независни воздушни комори. Нејзина задача е првенствено да обезбеди врвен комфор, но при спортско возење, една или повеќе комори се исклучуваат и се постигнува поголема крутост во подвозјето.

New photo by Automedia MK / Google Photos
New photo by Automedia MK / Google Photos
New photo by Automedia MK / Google Photos
New photo by Automedia MK / Google Photos
New photo by Automedia MK / Google Photos
New photo by Automedia MK / Google Photos
New photo by Automedia MK / Google Photos
New photo by Automedia MK / Google Photos
New photo by Automedia MK / Google Photos
New photo by Automedia MK / Google Photos
New photo by Automedia MK / Google Photos
New photo by Automedia MK / Google Photos
New photo by Automedia MK / Google Photos
New photo by Automedia MK / Google Photos
New photo by Automedia MK / Google Photos

Напишано од Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Расте електричното семејство на Volkswagen: ID.4 во Порше

Центарот Kia360 во Сеул збогатен со нови содржини