за

Уште еден автомобил на Seres i Huawei

Зајакнува соработката меѓу кинескиот производител на електрични автомобили Seres и производителот на телефони Huawei.

Убави вести од кинескиот производител Seres, што со својот компактен СУВ со погон на струја Seres 3 е присутен и на македонскиот пазар. Во соработка со Huawei е основана посебната марка Aito, а веќе е претставен и првиот модел на истата.

Соработката меѓу Huawei и Seres започна годинава. Престижниот електричен СУВ-модел Seres SF5 се продава преку премиум мрежата на Huawei. Партнерството преоѓа едно скалило погоре, со основањето нова автомобилска марка. Aito е скратено од „Adding Intelligence to Auto“ и марката веќе го има својот прв модел, M5.

Aito M5 во основата и не е толку нов модел, туку е преработена изведба на спомнатиот Seres SF5. Разликата е во носот, со сменет дизајн на маската и на браникот, но има разлика и отстрана. Вратите се разликуваат од тие кај SF5, вклучувајќи ги секако и прозорците. Задниот дел, пак, има целосно различен дизајн. Во тој случај не изненадува и комплетно сменетиот ентериер.

Кинескиот СУВ со име на култната германска лимузина со спортски перформанси е долг 4,77 метри и има меѓуоскино растојание од 2,88 метри. Последнава вредност е идентична со SF5, но каросеријата на М5 е 7 сантиметри подолга.

New item by Automedia MK / Google Photos

Во погонот има поинаков пристап. За разлика од SF5, што користи чисто електричен погон, во M5 е вграден и мотор со внатрешно согорување. Моторот 1,5 со турбонатполнење располага со 125 КС и служи како генератор за полнење на батеријата од 40 kWh. Може да се избира меѓу изведба со погон назад или со погон на сите тркала. Втората верзија постигнува 428 КС.

Електромоторот на предната оска испорачува 224 КС, додека на задната оска работи електромотор со 204 КС. Третата верзија постигнува врвни перформанси и располага со 496 КС.

New item by Automedia MK / Google Photos

Секако дека во кокпуитот се чувствува присуството на Huawei. Инфо-забавниот систем користи дисплеј од 15,6 инчи и софтвер Harmony OS. Дигиталните инструменти имаат пречник од 10,4 инчи. Посебен детал е камерата во предниот столб, што препознава кој седи зад воланот и соодветно ги мести седиштето, климатизацијата, радиото и слично.

Продажбата во Кина стартува напролет. Една година подоцна ќе следи и вториот модел на Aito.

>>> Со електричен Seres 3 од изворот на Треска до Скопје

Сите електрични автомобили што се во понуда на македонскиот пазар можете да ги погледнете во нашиот онлајн-каталог https://avtosalon.mk/.

Напишано од Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.

Уште ги гледаме по улиците: Овие модели станаа 30-годишници

Тест · Kia Ceed 1.5 GT Line · Ги враќа симпатиите во компакт-класата