за

Abarth 695 Tributo по 40 години од последната трка на Abarth 131 Rally

Марката со шкорпионот го подготви Abarth 695 Tributo 131 Rally во чест на легендарниот тркачки автомобил што последен пат стартуваше на трка пред четири децении.

Мисијата на овој автомобил му е напишана во името: Abarth 695 Tributo 131 Rally e специјален модел посветен на Abarth 131 Rally и ќе се изработи во само 695 примероци.

Abarth 131 Rally, автомобил за којшто сонувале генерации љубители на автомобилизмот, се враќа на улиците во ново издание. Најновата верзија на топ-моделот Abarth 695 е посветена на тркачката историја на Abarth. Трките се впишани во генетскиот запис на италијанската марка, а голем број технолошки решенија што се докажале на трките, подоцна биле применувани во сериските автомобили.

Abarth 695 Tributo 131 Rally користи 1,4-литарски мотор T-jet со 180 КС и 250 њутнметри при 3.000 вртежи во минута. Највисоката брзина е 225 km/h, спринтот до темпо сто трае само 6,7 секунди. Други нешта ја прават посебноста на ова градско мини за тркачки патеки. На двете оски се користат амортизери Koni FSD, а сопирачките се Brembo, со 4-клипни алуминиумски клешти напред и дискови од 305 mm напред, односно 240 mm назад. Задните дискови исто така се вентилирани.

Специјалната изведба располага со црни тркала од 17 инчи, обработени на фреза. Звукот е специјалност на издувниот систем Record Monza Sovrapposto. Тоа е унапредена изведба на Record Monza, со по две вертикално поставени издувни цевки на секоја страна. „Spoiler ad Assetto Variabile” се мести во 12 положби, од 0 до 60 степени. Кога спојлерот е наместен под 60 степени, воздушното струење при возење со 200 km/h притиска со 42 килограми.

New item by Automedia MK / Google Photos

Главното обележје е новата биколорна боја од три слоеви „Blue Rally“ со сјаен финиш, по пример на историскиот модел, но со додаден печат на денешницата. Abarth 695 Tributo 131 Rally е прв модел со шкорпионот во маската, во којшто се сокриени „велигденски јајца”. Станува збор за мали стилски обележја, што дизајнерите ги сокриле од директен поглед, за да ги изненадат клиентите. Силуетата на 131 Rally е гравирана во долниот дел од вратата, исто и на арматурната табла што е обложена со алкантара и на потпирачите за глава на новите седишта.

New item by Automedia MK / Google Photos

Легендарниот Abarth 131 Rally стартуваше во 1976 година, во група 4. Тркачкиот автомобил учествуваше шест години во светското првенство во рели (1976-1981), победи на 18 релија од интернационален карактер, освои три светски титули на производител (1977, 1978 и 1980) и две возачки титули во рели, со Марку Ален и Валтер Рерл.

New item by Automedia MK / Google Photos
New item by Automedia MK / Google Photos

Напишано од Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Како за германска марка: Opel става нагласок на квалитетот

Тие се СУВ-купе ексклузивците: DFSK Glory F5 & Renault Megane Conquest