Volvo во јануари продал 47.561 автомобил, со удел од 30 проценти на возилата со електромотор во погонот. Продажбата се намалила за 20% во споредба со истиот месец лани, единствено поради недостигот од полупроводници. Интересот на купувачите останува на високо ниво.
Автомобилскиот пазар не е единствен, каде што вообичаените рутини и правила се сменети со нови и непредвидливи ситуации. Пример за тоа имаме токму во Македонија, каде што Volvo моментно испорачува повеќе XC90 и XC60 од повеќето конкуренти во премиум сегментот. Роковите на испорака за моделите од шведската марка се најкуси во бизнис мрежата во којашто припаѓа македонскиот Volvo. Според последните информации, рокот за испорака за XC90 изнесува само три месеци, што е шампионски кусо време во моментов додека владее недостиг од полупроводници.
Во меѓувреме, од седиштето во Гетеборг јавуваат дека проблемот со кусокот од чипови, со којшто целата бранша се соочува, полека почнува да попушта, но во претстојниот период уште мора да се смета на продолжени рокови на испорака на новите автомобили.
Расте продажбата на електрични и хибридни модели на Volvo, коишто се водат како дел од фамилијата модели Recharge. Во јануари се продадени за 11,5 проценти модели со електрифицирана спрега. Уделот на Recharge-моделите изнесува 31,7 проценти вц светски рамки. Двојно е зголемена продажбата на модели со чисто електричен погон. Нивниот удел изнесува 6,6 проценти од продажбата.
Европскиот пазар забележал пад од 24,8 проценти во јануари, со вкупно 18.691 продадени возила. Моделите Recharge тука учествуваат со дури 53,1 проценти. Во Кина, пазарот се смалил за 23,6 проценти, на вкупно 14.629 возила. САД регистрирале 7.110 автомобили во Јануари, што е за 12,8 проценти под нивото од јануари лани.
By 2030, we want to be a leading, fully electric car company. That's why we invest in new cars, new technologies and new facilities. Together with Northvolt, we'll open a completely new battery manufacturing plant in Gothenburg, Sweden by 2026. pic.twitter.com/oQEYArUztU
— Volvo Cars (@volvocars) February 7, 2022
Најпродаван е СУВ-моделот од средната класа Volvo XC60, со 14.516 примероци (2021: 17.053 примероци), пред XC40 со 12.286 примероци (2021: 17.770) и луксузниот XC90 со продажба од 7.243 возила (2021: 7.564 примероци).
Продажба на автомобили Volvo во јануари 2021 година
Јануари | ||
2021 | 2022 | |
Европа | 24,864 | 18,691 |
Recharge | 10,154 | 9,926 |
– Plug-in hybrid | 9,078 | 7,940 |
– Fully electric | 1,076 | 1,986 |
Кина | 19,160 | 14,629 |
Recharge | 879 | 1,147 |
– Plug-in hybrid | 777 | 1,039 |
– Fully electric | 102 | 108 |
САД | 8,151 | 7,110 |
Recharge | 815 | 1,908 |
– Plug-in hybrid | 672 | 1,480 |
– Fully electric | 143 | 428 |
Останати | 7,413 | 7,131 |
Recharge | 1,666 | 2,090 |
– Plug-in hybrid | 1,648 | 1,485 |
– Fully electric | 18 | 605 |
Вкупно | 59,588 | 47,561 |
Recharge | 13,514 | 15,071 |
– Plug-in hybrid | 12,175 | 11,944 |
– Fully electric | 1,339 | 3,127 |
>>> Целиот пазар удолу, Volvo угоре 8,8 проценти до ноември