Во периодот од јануари до крајот на јуни, корпорацијата Toyota, во којшто спаѓаат и ограноците Daihatsu и Hino, продала 5.467.218 автомобили во светот. Во споредба со истиот период во кризната 2020 година, продажбата годинава е зголемена за 31,3 проценти.
Вистинската динамика на продажба се покажува единствено кога бројките од годинава ќе се споредат со 2019 година, пред кризата. Во тој случај, светската продажба на корпорацијата Toyota пак е во позитива, конкретно е зголемена за 4,5 проценти. Најголем удел во продажбата секако има матичната марка Toyota, со продадени 5.004.625 возила.
Резултатот за првите шест месеци се потврдува со јунската продажба. Јапонскиот концерн во историјата нема продадено повеќе возила во месец јуни, отколку годинава. Станува збор за 921.406 возила, историски рекорд за Toyota.
Уделот на возила со електромотор во погонската спрега, што покрај стандардните хибриди, сега вклучува и приклучни хибриди, но и чисто електрични модели, зголемен е на 26 проценти, од 21 проценти во првото полугодие лани. Според Toyota, овој раст се должи главно на продажбата во Северна Америка, Европа и Кина.
Успех е на Toyota тоа што го задржи нивото на производство и покрај недостигот од чипови во светски рамки. Концернот успеа да остане имун на полупроводничката криза, благодарејќи на масивните залихи од компоненти.
Светската продукција во првото полугодие пораснала за 36,3 проценти, на вкупно 4.517.187 возила. Во јуни исто така се произведени повеќе возила од кога било досега во овој летен месец, конретно станува збор за 831.533 возила. Менаџерите сепак се претпазливи и очекуваат дека проблемите со тесното грло во снабдувањето со полупроводници ќе се зголемат во претстојниот период.