Skoda ги објави цртежите од спортскиот модел што ја крунисува понудата на новата генерација на Octavia. Првпат модел со ознака RS користи плагин-хибриден погон. Спортските акценти добро прилегаат на новиот дизајнерски стил на марката.
Skoda го испорачува тоа што го бара сцената. Додека фановите на RS-значката со нетрпение ја чекаат премиерата на најспортската верзија на Octavia во Женева во следниот месец, од Млада Болеслав ги објавија првите цртежи што го прикажуваат изгледот на автомобилот, за тензијата да се држи максимално.
Црните детали што се препознатливи за RS го нагласуваат динамичниот дизајн на бестселерската серија на Skoda со елегантни пропорции. Првпат модел RS добива плагин-хибриден погон. Skoda Octavia RS iV поседува хибриден погон и соединува практичност на семеен автомобил со спортска нота, а во исто време и со намалена емисија, односно потрошувачка на гориво.
Секоја петта Octavia продадена во Германија, Британија и Швајцарија е Octavia RS
Новиот модел доаѓа по дваесет години од првата Octavia RS, што дава дополнителна тежина и симболика за преоѓањето на плагин-хибриден погон. Спортската верзија постигнува мошне висок удел во продажбата во моделската серија. Главните пазари може и однапред да се погодат. Германија, Велика Британија и Швајцарија, како пазари што го обожуваат култот на мотоспортот.
Новата Octavia RS iV со плагин-хибриден погон располага со системска моќност од 245 КС. Не се објавуваат повеќе детали околу погонот, претпоставка е дека станува збор за истата погонска спрега како во Golf 8 GTE, со 1,4-литарски TSI, електромотор и батерија со капацитет од 13 киловатчасови. Досегот со погон само на струја би требало да изнесува околу 60 километри, за дваесетина проценти повеќе отколку во GTE-моделите од претходната генерација.
На цртежите се забележуваат црната маска на Skoda, во комбнација со браник во спортски стил, со големи отвори за воздуј и со впечатливи црни детали. Динамиката на основната форма се нагласува дополнително со големите бандажи, дифузорите напред и назад, како и со спојлерот на задниот капак, односно на покривот кај комби-изведбата.