Seat започна пилот-проект во којшто се користат оризови лушпи за изработка на одредени делови од возилата.
Секоја година во светот се жнеат околу 700 милиони тони ориз. Јасно дека оризот е најомилениот прехранбен производ во светски рамки, веднаш по пченката. Тој е основа за бројни вкусни јадења, на пример, шпанската паеља. Но, оризот може да донесе и револуција во автомобилската индустрија.
Seat започна пилот-проект за оризова лушпа да се користи како суровина за делови за возила. Како основа на проектот служи оризит, заменски материјал за пластика кој потекнува од обновливи извори.
Од вкупната светска жетва, отпаѓаат околу 140 тони оризова лушпа. Таа досега немаше позначајна примена. Шпанската компанија Oryzite пронајде инвоативна и одржлива примена за овој растителен производ. Во Каталонија, годишно се жнеат по 60 илјади тони ориз. Лушпата досега се согоруваше. Станува збор за 12.000 тони лушпа годишно. Оризитот се соединува со други термички стабилни и термопластични материјали
Целта на Seat е со користење на оризитот да ја смали примената на суровини врз нафтена основа во своите возила.
Во Seat Leon моментно се тестира материјал од оризова лушпа, полиуретан и полипропилен. Од материјалот се изработени задниот капак, двојниот под во багажникот и таванот. Однадвор нема воочлива разлика. Новиот материјал има и предност, бидејќи е полесен.
Тестирањето опфаќа оптоварување под дејство на тежина, како и проверка на отпорност на студ, жештина и влажност. Доколку прототипите ги исполнат строгите стандарди, можно е новиот материјал во иднина да се користи во сериското производство.