за

Камиони на Scania тестираат електричен погон „на жица“

Во близина на Франкфурт е изграден електричен автопат, за тестирање камиони што место од батерија ја црпат енергијата директно од жица над патот.

Камиони на Scania тестираат електричен погон „на жица“

Сцената на електромобилноста веќе подолго време го следи тестирањето со електрични камиони што преку пантограф на покривот влечат струја директно од жицата над патот. Тест-делницата од автопатот А5 во Германија ќе се продолжи за уште седум километри, а Scania ќе испрати уште седум камиони да го дополнат возниот парк што го тестира ова мошне практично решение.

Во Германија моментно се спроведуваат три различни тестирања во електрични камиони. Во последното проширување на делницата по којашто се вози, уште седум километри пат ќе се додадат по должината на А5, со што вкупната должина на оваа тест-делница ќе изнесува 12 километри во правец кон Дармштат и пет километри кон Франкфурт. Проширувањето се очекува да биде завршено до крајот на 2022 година. По оваа делница јужно од Франкфурт, дневно сообраќаат 135.000 возила, вклучувајќи 14.000 камиони, со што таа се вбројува меѓу најоптоварените, но и најзагадени патни делници во Германија.

Освен на А5, во земјата се тестира „електричниот автопат“ уште по делнциата А1, во близина на Либек. Во текот на годинава се очекува да стартува и третиот проект во германската покраина Баден-Виртемберг (B462). На овие три локации ќе сообраќаат вкупно 22 камиони, со цел да се тестира погонското решение.

Електрични камиони Германија Siemens Scania

Scania досега има испорачани пет примероци од хибридниот камион R 450, кои се опремени со пантографи. Секој од овие камиони се тестира од различни клиенти. Шведскиот производител на камиони, кој е дел од Volkswagen, се грижи за одржувањето на камионите и за управување со податоците што се добиваат од возилата.

Системот е развиен од Siemens. Пантографот на покривот на камионите им дозволува да возат со брзина до 90 километри на час, чисто на струја. По напуштањето на „електричниот автомат“, камиони продолжуваат со класичен, односно со хибриден погон.

За разлика од патничките автомобили, кои се користат само кусо и практично остануваат паркирани цел ден, кај камионите е непродуктивно доколку мораат да мируваат долго при полнењето на батеријата. Електричните автопатишта се дополнителен начин за напојување на електричните камиони со струја. Решението е посебно интересно за делници што се преоптоварени со сообраќај и се екстремно загадени.

Повеќе студии докажуваат дека електричните патишта се делотворен начин за смалување на емисијата на СО2.

>>. Пратките во Холандија се разнесуваат со електрични камиони

Напишано од Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Subaru_Impreza-2.0-WRX-STI-2004

Subaru WRX STI: Легенда од сино-златната ера на релито

blaupunkt globe speaker звучник автомобилски

Blaupunkt повторно го произведува топка-звучникот