за

Москвич во замена за Рено: По заминувањето на Французите од Русија

Renault целосно се повлече од Русија и го продаде својот удел во фабриките во земјата. Московскиот градоначалник Сергеј Собјанин најави враќање во живот на марката од советското време, Москвич.

По воведувањето на санкциите од Западот, бројни компании се повлекоа од Русија. Така постапи и францускиот производител на автомобили Renault. Фабриките мируваат, а производството не може да продолжи без поддршката од Renault.

Renault уште пред извесно време го најави своето заминување од Русија. Во меѓувреме, Кремљ има начин како да го надмине проблемот: Фабриката на Renault во Москва преоѓа во државна сопственост и државата ќе раководи со неа. Според Французите, продажбата на нивниот удел на градот Москва е „неминовно решение“.

Извршниот директор Лука де Мео изјави: „Денес донесовме тешко, но неминовно решение и направивме избор со одговорност за нашите 45.000 соработници во Русија.“ Во рамките на заедничката инвестиција со градот Москва, Renault во 2005 година започна со производство на автомобили во Русија.

Во изјава за The Moscow Times, московскиот градоначалник Сергеј Собјанин наведува дека решил „фабриката да се класифицира како сопственост на градот и производството да продолжи под историската марка Москвич“. Во 2022 година започнува новата страница во историјата на Москвич. Голем дел од вработените и добавувачите на фабриката на Renault ќе го задржат работното место.

Проблемот е во тоа што Москвич денес е само име на автомобилска марка со долга градиција и не е постоечки производител на автомобили. Последниот автомобил беше произведен во 2001 година, а ликвидацијата на фирмата следеше во 2006 година. Возилата на Москвич се произведуваа масовно 75 години и ставаа главен печат во уличната слика во поранешниот Советски Сојуз.

Голема неизвесност е како повторно ќе заживее производството на автомобили во Москва. Бројни домашни добавувачи испорачуваа компоненти за производството на возилата на Renault, но голем дел од компонентите пристигаше однадвор, преку мрежата на францускиот производител. Претпоставка е дека нов партнер на Русите ќе биде некој од моќните автомобилски концерни од Кина.

Renault ги продава акциите во АвтоВАЗ, новиот сопственик презема за 1 рубља

Напишано од Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.

Kia ќе произведува посебни модели за такси-компании

Тест · Opel Grandland 1.2 DI Turbo GS Line Automatic