Кинески корисници на интернет го обвинуваат BMW за дискриминација на салонот на автомобили во Шангај. Вработените на штандот на Mini на салонот им давале предимство на странските посетители при делењето бесплaтен сладолед.
Mini се извини за индицентот, и во објавата на својот официјален профил на Weibo, посочи дека проблемот бил предивикан поради слабиот внатрешен менаџмент и дека ќе ја подобри обуката на ангажираните лица.
Темата „BMW Mini“ стана втора најпребарувана тема на кинеската друштвена мрежа Weibo, со повеќе од 93 милиони прегледи. Се објавуваат и споделуваат слики и видеа, заедно со негативни коментари, за инцидентот за којшто локалните медиуми наведуваат дека се случил во средата.
Настанот е контроверзен поради фактот што BMW и останатите германски производители настапуваат во полн обем на салонот на автомобили во Шангај и се борат да ги следат пазарните трендови, во земјата во којашто домашните ривали агресивно им го земаат пазарниот удел.
Staff at the BMW MINI booth at the Shanghai Auto Show on April 19 refused to distribute ice cream to Chinese visitors
Claims are gone. But when foreign visitors come to collect
Not only did they get ice cream, but the staff also taught them how to eat it kindly.#Shanghai pic.twitter.com/ukfhES3uTv— Carver (@Carver08825381) April 20, 2023
На едно од видеата се забележува дека двајца вработени Кинези на штандот им соопштуваат на локалните посетители дека бесплатниот сладолед се потрошил, за во следниот момент да му подадат сладолед на посетител од странство.