Со влегувањето во новата ера во Формула 1, тимот на Mercedes-AMG Petronas денес го претстави своето ново тркачко возило за сезоната 2022, тоа е Mercedes-AMG F1 W13 E Performance.
Во работилниците во Бракли и Бриксфорт се работеше напорно во изминатава година и пол, поради најкрупните промени во техничките правилници што се имаат случено при преоѓање во новата генерација болиди во Формула 1. Конечниот резултат по 18 месеци напорна работа е W13, автомобил што е нов во 98 проценти.
Едноседот е развиен комплетно нов, со само неколку делови што се преземени од претходниот болид. Во кокпитот ќе биде задолжено новото возачко дуо: Седумкратниот светски првак Луис Хамилтон, и Џорџ Расел, кој по завршувањето на јуниор-програмата првпат ќе вози цела сезона за тимот, на местото на Валтери Ботас.
Во продолжение тоа што многумина сакаат да го дознаат, техничките податоци за едноседот на Mercedes-AMG за сезоната 2022:
Mercedes-AMG F1 W13 E Performance – Технички податоци
ШАСИЈА
Конструкција: Карбон и композитна саќеста структура
Каросерија: Карбон, вклучувајќи го поклопецот на моторот, страничните боксови, подот, носот, предниот спојлер и задниот спојлер
Кокпит: Отстранливо возачко седиште од анатомски обликуван карбон, безбедносен ремен со шест точки, HANS-систем
Безбедносни структури: Заштитна ќелија на кокпит со заштита од челен судир и заштита од влетување предмети, предна структура за гмечење при судир, пропишани странични структури за заштита, интегрирана задна структура, заштитен лак напред и назад, заштитен уред од титан за возач (Halo)
Водење на предни тркала: Попречни водилки од карбон, торзиски пружини (pushrod) и клацкалка
Водење на задни тркала: Попречни водилки од карбон, внатрешно поставени пружини и амортизери
Тркала: BBS од кован магнезиум, 18 инчи (претходно 13 инчи)
Гуми: Pirelli
Сопирачки : Carbone Industries Карбон / Карфбон сопирачки дискови и облоги со „brake-by-wire“ (назад)
Сопирачки клешти: Brembo
Управување: Запчеста летва со серво поддршка и преносен механизам
Управувач: Карбонска конструкција
Електроника: ECU според стандарди на FIA, електронски систем и електрика со хомологација во FIA
Опрема: McLaren Electronic Systems (MES)
Систем за напојување со бензин: ATL со гумен мев зајакнат со кевлар
Масти и масла: PETRONAS Tutela
ПРЕНОС НА СИЛА
Менувачка кутија: Осум степени, рикверц, куќиште на менувач од карбон
Менувач: Секвенцијален полуавтоматик со хидраулично активирање
Спојка: Карбонска ламела
ДИМЕНЗИИ
Вкупна должина: над 5.000 mm
Вкупна ширина: 2.000 mm
Вкупна висина: 970 mm
Вкупна тежина: 795 kg
ПОГОНСКА ЕДИНИЦА
Тип: Mercedes-AMG F1 M13 E Performance
Најниска дозволена тежина: 150 kg
Остав на погонската единица: Мотор со внатрешно согорување (ICE)
Единица мотор-генератор, кинетичка (MGU-K)
Единица мотор-генератор, топлина (MGU-H)
Турбополнач (TC)
Батерија (ES)
Контролна електроника (CE)
Број на единици: Три ICE, TC, MGU-K & MGU-H по возач во сезона
Две ES & CE по возач во сезона
МОТОР СО ВНАТРЕШНО СОГОРУВАЊЕ (ICE)
Работна зафатнина: 1,6 литар
Цилиндри: Шест (V6)
Агол меѓу двата реда цилиндри: 90 степени
Број на вентили: 24
Највисок број на вртежи: 15.000 U/Min
Највисок проток на бензин: 100 kg/час (над 10.500 врт./Min.)
Доток на бензин: Директно впрскување под висок притисок (max. 500 bar, една прскалка по цилиндар)
Натполнење: единечен компресор и турбина на заедничко вратило
Највисок број на вртежи на турбина: 125.000 врт./Min.
ПОВРАТОК НА ЕНЕРГИЈА (ERS)
Конструкција: Интегриран хибрид со повраток на енергија преку електрична единица мотор генератор
Батерија: Литиум јон батерија со најмалку 20 kg (пропис)
Максимално складирање енергија по круг: 4 MJ
Највисок број на вртежи на MGU-K: 50.000 врт./Min.
Највисока моќност на MGU-K: 120 kW (161 КС)
Највисок повраток на енергија по круг за MGU-K: 2 MJ
Најголемо оддавање енергија по круг за MGU-K: 4 MJ (33,3 Sek. при целосна моќност)
Највисок број на вртежи за MGU-H: 125.000 врт./Min
Највисока моќност за MGU-H: неограничена
Највисок повраток на енергија по круг за MGU-H: неограничен
Најголемо оддавање енергија по круг за MGU-H: неограничено
Бензин & средства за подмачкување
Гориво: PETRONAS Primax (Е10, удел 10% етанол)
Средства за подмачкување: PETRONAS Syntium
How epic was this moment, Team! 🤩🤩 pic.twitter.com/NDJlD0mcoh
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) February 18, 2022