Automobili Lamborghini почнувајќи од месецов ќе ги превезува готовите каросерии за супер-СУВ моделот Urus од фабриката во Цвикау, Германија со воз. Целта е транспортот со воз да се искористи за намалување на штетната емисија.
Место со патен транспорт, каросериите на Lamborghini Urus отсега ќе се превезуваат исклучиво со железница до Модена. Со тоа ќе се намали емисијата на СО2 на неделниот транспорт за 85%, односно од 2.234 тони на само 331 тони на годишно ниво. Во исто време се постигнува и рекордно кусо време на транспорт на каросериите од само 48 часови.
Станува збор за транспорт долг околу 1.000 километри, на релација од фабриката на Volkswagen во Цвикау, до железничкиот транспортен терминал во Модена, а потоа до матичните производствени погони на Lamborghini во Сант Агата. Преостанатите 21 километри од Модена до фабриката ќе се вршат со камиони со погон на течен метан (LNG).
Со овој чекор, Lamborghini пристапува кон остварување на глобалната програма „Direzione Cor Tauri“, којашто ќе води до целосно префрлување на хибриден погон до 2024 година и комплетно електричен нов модел во втората половина од деценијата.