Porsche 911 е чистокрвен спортски автомобил како од буквар, на кого што местото му е на тркачките патеки и на улиците. Прочуената тјунерска работилница Gemballa, специјалист за тјунирање Porsche, најавува „елфер“ за возење по терен. Има и други најави.
Gemballa е познато и ценето име на сцената на тјунингот на Porsche. Основачот Уве Гембала, во 1981 година отвора тјунерска работилница за Porsche. Пред десет години, Гембала беше убиен во Јужна Африка, во случај што уште не е сосем разјаснет. Кусо пред тоа, фирмата објавува стечај, за потоа бизнисот и сите права на марката да ги преземат Андреас Шварц и Штефен Корбах. Дејноста на компанијата останува непроменета, Gemballa GmbH продолжува да работи главно на тјунинг на моделите на Porsche.
Пред десетина денови, фирмата поднесе кривична пријава против синот на Уве Гембала, Марк Филип. Овој 26-годишник неодамна најави дека ќе го продолжи бизнисот на својот татко и во сопствената компанија ќе работи на тјунирани изведби од моделите на Porsche. Актуелниот сопственик на Gemballa GmbH, Корбах, цени дека Марк Филип со тоа ги повредува заштитените права на неговата компанија. Околу тоа ќе решава Судот.
Во сиот овој метеж, Gemballa GmbH најави дека бизнисот ќе го организира од ново и дека во понудата ќе вклучи и автомобили со погон на сите тркала. Компанијата објави и неколку цртежи од теренски Porsche 911, качен на огромни тркала. Според Корбах, перформансите на автомобилот ќе ги стават во сенка сите останати возила од оваа класа.
Необичниот модел што е именуван Avalanche 4×4, би требало наскоро да се појави на пазарот. За најавата да не остане само на теренскиот 911, Корбах планира да развие и верзија врз база на Porsche Cayenne, којашто ќе располага со исклучителни теренски способности и наречена е Tornado 4×4. Идејата за двата автомобили постоела уште од 2016 година.
Не се запоставува традиционалната сфера на Gemballa. Уште во текот на следното лето ќе биде претставена верзија на 911 со мотор чијашто моќност ќе го надмине и сегашниот GTR 8XX Evo-R BiTurbo. Се зборува за моќност од преку 1.000 КС. Спомнатиот „8XX“ во најлутата изведба моментно постигнува 818 КС и вртежен момент од 1.098 њутнметри. Спринтот до сто трае 2,4 секунди, а крајната брзина изнесува 370 километри на час.
Во ценовната категорија во којашто купуваат клиентите на Gemballa, многу работи стануваат можни.
Gemballa најавува уште поекстремна изведба од GTR 8XX Evo-R BiTurbo
Околу ексклузивноста во кабината постојат само малку ограничувања
https://www.instagram.com/p/B7vIXVulqfP/
https://www.instagram.com/p/B7bV_1fInFS/