Катедрата за „Производно инженерство за компоненти за е-мобилност“ при Универзитетот Ахен го пушти во работа првиот прототип на електричен камион во Европа, што енергијата за електромоторите ја добива преку посебен вид на конектор што е поставен на покривот.
Електричниот камион со пантограф е дел од проектот за истражување „LiVe“, што е финансиран од Сојузното министерство за животна средина, заедно со јапонскиот производител Isuzu. Претходните тестирања се вршеа со камиони Scania, но во нив работеше и дизел мотор. Делниците на коишто се вршат испитувања со снабдување со електрична енергија преку пантограф се наоѓаат на автопатиштата во покраината Шлезвиг-Холштајн и Хесен, како и во Баден-Виртемберг. Станува збор за делници долги неколку километри.
Професор Ахим Кампкер цени дека „тешките камиони се одговорни за голем дел од денешите емисии на СО2“. Поради високата потреба од енергија кај овие тешки камиони за долги релации, „досега не постојат исплатливи решенија за нивна електрификација“, додава професорот. Околу една третина од вкупната емисија од стакленички гасови од сообраќајот отпаѓа на транспорт на стока.
Следен чекор е изработка на пантографски систем во почетокот на 2022 година и пуштање на камионот во пробно возење. До крајот на проектот пред завршетокот на 2022 година ќе се развијат уште два електрични камиони со модуларна погонска спрега. Еден од камионите ќе користи водород како погонско гориво.